miércoles, 28 de abril de 2010

...Y LOS ESTRIBOS EN CASA...

Primer largo de la vía,de quinto grado segun me dixo el dortó.

Esti llargu mola que te cagas,pa calentar el cerebro y echar los nervios fuera.


Llegando a la primera reunión.

El segundo llargu que se marcó el dortó y dicho sea de pasu se jugó un buen vuelito.



En la reunión del segundu llargu después de habeles pasao un poco putes.




La verdá ye que el día invitaba a facer fotos,sol a restallar y un equipamientu de lujo en to la escuela .

Menos mal que llevé el gorro de Benito y Manolo pa salvaguardar la testa.




Vaya carruchá de fierro oyisti, el día que tengamos que facer algo serio...




La verdá ye que lo peor de escalar estes vies,ye llueu facer el rapel,ponenseme los mondongos de corbata y pensar que cuandu yes guaje ye los que más me molaba.

Pitiklin,pitiklin...pitiklin,pitiklin...pitiklin,pitiklin...piti..

-Digamelo buen hombre (respondió alguien al otru llau del movil). -Trepamos mañana ?(dije yo con tono de ruego) -Ostia claro,de puta ma... a más dan bueno,vamos hasta otura y facemos unes viuques.

Al día siguiente a les once menos cuartu la mañana tabamos en Otura el que suscribe y el compinche del curro que ye más conociu por ser el doble de un cantante (avalanchaaaaaaaa...).

-Fadremos una de largos no?? (dixo el dortó) -Bueno si,esto...haber onde nos metemos que ye la toma de contacto después de colgar los trastos de invierno (advertí yo). -Na facemos esta que ye facil ,tres largos dos de quinto grado y el últimu 6a (dixo el fulano). Se daba por sentao que el últlimu llargu diba a atacar yó con todo. Trastos al arnes,cuerdes,pies de gatu...

Primer llargu,facil,disfruton,de cazu en cazu,llego a reunión cantando una asturianá,al poco llega el dortó y decidiu ataca el segundu llargu,sube bien,fluido,regocijándose,gustándose a si mismu,mientres tanto yó colgau como un chorizu tomo el solín y doy cuerda a maza,cuando de esto que me dá por mirar pa arriba y veo al fulanu parau en un pasu .-Pilla que tengo que descansar (gritó desde arriba).Veolu volver a la carga,otru seguro,mete el mosquetón,pasa la cuerda y empieza a tocar preses alrrededor del seguro sin encontrar la secuencia buena. -Pilla otra vez que nun veo el pasu (grita de nuevo). Mientras tanto,yo,ya taba con la mosca detrás de la orella porque si en el llargu facil ya tamos colgando de los seguros,a mi que me toca el jodiu me voy a cagar y pa enrriba DEXE LOS PUTOS ESTRIBOS EN CASA. Veolu facer una travesía a la izquierda y salir por otra via hasta la reunión. Salgo disparau pa arriba y doy fé que onde tuvo que colgar llera duro de cojones,travesía a la izda y cuando llego hasta él dizme. -Joder!! equivoqueme de vía esta nun llera ,la buena llera esta otra. Triunfada de nuevo del CBC (compango baxo cero). Recojo material y echo-i el resto en el llargu que me queda que en teoría ye el más dificil,llego a la última reunión pensando a quien cojones maté yó pa meter la pata siempre... Un par de rapeles nos devuelven a tierra firme. Otra muesca pa el fusil,ahora tengo que volver a facer la ruta como tien que ser. Menos mal que lo del grado nun mos importa ni les variantes tampoco,con tal de pasar un buen ratu xuntos,charrar un poco y pasar un poco de mieu ye lo meyor del mundo.

Nun contentu con lo que fice por la mañana,después de comer en vez de echar la siesta,fuí de sobrau a facer un par de hores de boulder al rocódromo y el resultao ye que hoy tendrá que dame la cena na mio neña porque nun soy capar ni a abrir un yogurt y los cordones de los playeros tuvo que atamelos la conserje del polideportivo.

1 comentario:

El baul del montañero dijo...

A ver calamar, ya me pues ir diciendo como se entrena eso del BOULDER, que sabes que toy como un tapin, y con estos dias de sol aqui en Andorra, habra que dir a sacai partido al rocodromo, ya me tas diciendo que tengo que facer.
Que envidia, una via de largos que tenemos pendiente en FORA, a ver si hay manera de facela, si te acuerdes claro.