domingo, 4 de abril de 2010

EL SILENCIO QUE CURA EL ALMA!!

Namás salir de Caleao topamos con esti grupo de amigues que nos acompañaron parte del camín amenizándonos con sus cencerros y faciendo que se mos olvidase que caien gotuques de agua y taba bastante emborrinao.

Vaya cantidá de agua,mi madre,como puede haber sequía en verano con la cantidá de agua que se ve por estes feches.

Camín del valle xulió,topamos esta cuadrina que se fizo aprovechando el mega desplome de esti bloque,si llega a tar cerca de la carretera seguramente taría cosiu ya a vies de escalada o bloques porque la verdá ye que yera brutal.

Subiendo y subiendo,acabemos por llegar al valle xulió,onde paremos a echar un traguín de agua,comer una manzana y disfrutar del silencio y la tranquilidá del momentu.
La neña disfrutando con un regatu de agua,al fondo se puede ver el obxetivu del día que nun resultó ser el obxetivu que nosotros esperábemos.

Agua,agua y más agua,nun faltó onde echar unos traguinos,esta bañera con esti inventu taba instalá en una vega que había enrriba del collau de cabeza de arcu.

Una vez que llegamos al collau de la muezca,miramos pa un llau,miramos pa otru y dimos por echo que el picu deseau llera el de la izquierda,pues pa ellí que fuimos como tiros.

Ya sólo mos quedaba por atacar esta cuesta vaques,alrredeor nuestru,sólo el silenciu,el sonido del viento y nuestra propia respiración.

Un poco de tranquilidá pa la neña después de habelo pasao mal subiendo debido a que la nieve daba pena y a que por torpes habiemos dexao los crampones y los piolos nel coche creyendo que nun mos facía falta,otra brillante actuación.

Si,si,si por fin la puta cumbre,pero.... como puede ser,la altura que marca el altímetro nun se corresponde con la altura del retriñón,onde coño tamos entos??

Topemos debaxo unes peñes una botella que tenía una tarxeta de cumbres en la cual nos informábemos de que tabemos nel picu la Muezca,cagon mi puta calavera,el retriñón yera el del otru llau del collau,esi que toy mirando na foto.

Frio,frio,frio...Después de la cagada,un poco de barrita enerxética,un poco de descansu,un poco de paz...Un poco de vida.

Como díbemos sobraos de forma en vez de baxar per onde subimos,decidimos baxar de frente por un piornal.
Y claro acabemos como siempre ,con el pañuelu sacau per la ventanilla y los cuatro intermitentes puestos jugándonos el bigote.
Nesti bosque que topemos,puedi faceme una idea de porque los animales tan ta agusto nel monte,a mi apetecíame quedame ellí,y más con esti xuegu de luces que se producía cuando el sol se filtraba a traves de les nubes y mos iluminaba un poco.

Botes marrones,corazones calientes...

Otra de les coses más guapes que vimos fué esti puente de la época de cuando Pelayo tiraba peñones a diestro y siniestro contra los moros,que si bien la neña pasoles putes,al final venció sus miedos y paso como una titán.

Pa esta foto tan fantástica sólo ficieron falta un camín de monte,una neña más wapa que el sol y un xuegu de luces y collores propios de les siete de la tarde,en total fueron ocho hores de recuperación del espíritu y machaque del organismo.

Acuérdome como si fuese agora mismo,to les mañanes que tenía que dir a currar a un sitiu, que con los años se convertiría en mi segunda casa y su gente en mi familia adoptiva,llegaba a primera hora de la mañana y topaba a un fulanu con con barba y cara de tar un pocu llocu que me invitaba a desayunar siempre y que me decía: -Joven escuche!! (mientras se quedaba absorto en algo que yo no entendía) -Nun escucho nada (dicía yo) -Chisssssss,calle un poco y escuche con atención joven (volvía a repetime) . Yo seguía sin escuchar nada de nada. Cuando el salía de su trance me miraba y decía - Eso es,el silencio,la calma,esto es el paraíso. Pasaron los años y ahora doy gracias a esti personaje porque si siempre me pareció un poco llocu,ahora doíme cuenta de que to los llocos tienen algo de genios. Por eso cada vez que salgo al monte disfruto de cada segundo de silencio y calma que puedo pasar en compañía de mis pensamientos y de mi amada "Q". Con respecto a toda la ruta sólo reseñar que fué un día sensacional,que nun encontramos a nadie y que el tiempu acompañó aunque el frio también fué acusao. También reseñar que lo próximo de adquiriré será un puto G.P.S porque estoy hasta los ... de subir picos que nun son los yo quiero.

1 comentario:

Ástor dijo...

Guaje... yes un poeta.