martes, 4 de noviembre de 2008

LO DESCONOCIDO NOS ESPERA,REZAD POR NUESTRAS ALMAS!!!

Taba yo en casa cuando de repente el teléfono empieza a rusir montando un escándalu de tres pares de coyones. Al otru llau taba la mio neña diciéndome que la habien llamao de no se onde pa encarga-i una misión.
De onde dices que te llamaron pichona?? -De la catedral de San Isidro?? -Coño,entos??
Entos la mio pichona empecipió a falame que habien sio vistes per la zona de esa iglesiona tan grande unos espectros que se dedicaben a revolotiar tol dia por la zona vieya y de copeteo de "Madrid" y que-i taben tocando los mondongos a los hosteleros de la zona, que oyeron falar de nosotros que somos muy famosos en el mundo de la noche y que facía falta que baxasemos hasta la capital pa echar una mano.
Cagon roos vidi (dixi yo) y onde vamos montar el chiringuito de operaciones??
Tú dexame a mi corazón (dixo la cuca) que yo me encargo de les llavores de llogística oyisti,tu preocúpate de afilar la estaca nun vaya a ser que te faiga falta y llueu argayes de una manera espantosa,mira que tenemos que quedar bien per esos llugarres.
Total que esti viernes 7 de Noviembre partiremos en un viaje de ida a lo desconocido,llevamos todo lo necesario para acabar con todo lo que se nos ponga por delante.
Rezad por nosostros querios llectores y por nuestru fégadu que correrá grandes pelligros.

No hay comentarios: