domingo, 16 de noviembre de 2008

ASUNTOS SON TEMAS

croquetas de cabrales con nueces!!! casi nada!!

Pizarrina de quesos asturianos pa combinar como te guste.
Eh nun vayais a creer que toy faciendo la calle,porque la calle me hace a mí.

Too suma,y na meyor pa desencambriar les patuques despues del voyage.

El huevin dando cuenta de les sos calories vacies que habiemos xintao n´mieres!!


Vaya detayazu huevin!!! esta xarrina va a dame munchu xueu en el pisin.

El calendariu ye lo máximo,voy facer yo uno de mi mismu con les meyores tomes falses.

La ostia!! vaya cocina!! mi madre!! podiemos xugar al voley en ella.

Bueno...Vamos dexamos de cases y gaites y vamos tomar daqué.


Menos mal que tovía saquemos la semeya cuando tovía quedaba algo de vino.

Vidi!!!! paez que te gustaron les setuques más que na por el gestu que traes.

Empiecen les ostilidaes,gin-tonic,señorita,boles chines en pechu...

Vaya como colaboramos con el protocolu de Kioto.

El únicu que guardaba la compostura un poco ye el que tien que salir nes semeyes.

Cuerre neña cuerre,que vamos super tarde pa tomar el vermouth.

Dios mio tu que todo perfecto lo hiciste pero...

Doblaos otra vez después del vermouth,mio madre va a tar contenta.


SABADO 15:mensaje de neni: Animo vidi que esa placina ye nuestra.

SABADO 15: respuesta mia: La suerte favorece a la mente prepara y nunca vi a nun animal xalvaje compadecese de si mismu.


Así empezó otru finde semana gastronómicu en el cual otra vez punsimos a prueba nuestros organismos sometiéndolos a un castigu casi en al borde de lo creible.

Después de tirar unos volaores na oposición de bomberu,garré "the ice bullet" y planteme na villa del adelantau pa garrar a la mio croquetina y tirar pa la tirra del vino y de les bodegues.

A la altura de Mieres:- Gagon mi makina huevin!!! toy esbragau de fame nun voy poder pilotiar hasta el pueblín.

Dicho y fecho!! paremos en Mieres del camín y fondeemos "the ice bullet"delante requexu pa xintar dequé. Después de un menú a base de croquetines de cabrales y quesinos asturianos garremos otra vez la bala y en menos que canta un xabatu tábemos nel pueblu de la mio neña.

Qué falar de San Adrián del Valle con sus viñedos,sus bodeguines,su xente besucona y amable.

-Bueno (dixi yo) onde vas llevame a xintar esta nuechi?? porque nun pretenderás que te faiga una muyer en ayunes oyisti.

-Vamos dir a las bodeguitas de Pobladura del Valle.

Vaya maravilla oyisti,y pensar que to aquello facienlo a picu y pala, vaya cansanciu,aquellos lleren paisanos y no la puxarra que hay agora que tan toos de yogourt.

Y llueu nun contentos con haber chumao una botella de vinin lleguemos a San Adrián y....

Toma cacharrazu y señorita pa terminar de encalomar la nuechi.

Lo que después pasó... La croqueta y yó acabemos angarfiaos en un toma y daca,ven pa acá,ponte así,ponte asá...Puedo decibos que ye de lo que me acuerdo porque con la operción tranqueta nun lléremos muy conscientes de lo que facíemos.
Al día siguiente per la mañana: -Chata! tas sobando??
-Agora yá nó.
-Oye,facíame falta mercar una pamesta de pan gigante pa congraciame con mio madre que además ye el cumpleaños hoy.
-Tu tranquilin que vamos dir dando un pasein hasta el pueblu de al llau y pillamosla ellí que hay un panadería de pízcara en culo.
Pateamos como leones,esquivando bales y perdigones porque había cazaores abondu,y cuando llegamos a el pueblu...-Quería una hogaza de pán grande. -Lo siento nun tenemos hogazes.
-Pero bueno neni,que panadería ye esta,vaya puxarra,una panadería leonesa que nun facía hogazes.
Total que plan B.Típicu décimu de lotería del pueblu al que diba yo de vacanzas cuando llera guaje que taba al llau.
Volvimos como tiros oyisti,porque la hora del vermouth taba al caer y nosotros pel monte al más puru estilu xabalinos.
Tengo que decir que nos duchemos como bales (esta vez nun hubo mandinga,no como el día anterior que hubo la de mio madre) y salimos como tiros a cortear un pco
Acabemos comiendo un bocata de atún porque con la nueva trompa que garremos (mi madre, de equí pa proyecto hombre oyisti) y llueu pa asturias a ritmo de "DOORS".
Posdata: En to los llaos conoces a xente curiosa oyisti,porque conocí a un fulanu belga que había venio,había enamoráose del pueblu y de la cultura y acabó empadronándose nel pueblu y viniendo a vivir pa "San Adrián".
No, si xente auténtica habela haila lo que pasa ye que te la encuentres en el sitiu menos esperau.
Lo de asuntos son temas ya lo comento en otra ocasión que se me fae muy llargo esto y tengo que cenar que tengo una fame...

2 comentarios:

LAURA Y JUANPE dijo...

No me lo puedo creer!!! la parejita del año en el mi pueblu!!!! jajajaja.....

Tener cuidado a ver si las vieyinas del pueblu comenten que Sandra anda con un maromo....jajaja

Que te pareció el pedazo pueblu valen?? y no comistéis patatas bravas en la gruta.....tb se puede meter palillos en el pan, o sacar todo lo suelto que llevéis en los bolsillos para pagar....jajaja

Un besin pa los dos y me alegro de que sigáis asi de bien y de guapo.

Laura

Valentín y Sandra dijo...

Pues creetelo compañera queria,ya toy al corriente de quien parte el bacalao en esi pueblacu y ya lu tengo trabayando pa cuando vuelva con toos vosotros quemalu,porque que sepas que lo de quemalu voy dexalo pa cuando tenga testigos de calidad,además nun podía quemar el pueblu despues de haber conocio a un primu del padre de Sandri,que va a pensar mio suegru ju ju ju.