lunes, 17 de agosto de 2009

La semana fantástica!!!






































Segunda cumbre del nuesu proyetu 7 cumbres,7 fartures,conseguía. Después de salir yó de currar otru sábadu más,ya nun me acuerdu cuando pudi saborgar un xb pepsi, y de desayunar como auténticos montañeros,garremos la wawa y plantemosnos en Sta Eulalia de Morcín en onde tomemos un café y valoremos les condiciones meteorolóxiques. Los partes anunciaben una ventana de buen tiempu pa el mediu día que nos apetecía aprovechar. El estilo diba ser alpino,como siempre,llevando lo imprescindible y faciendolo to nosotros (instalación de cuerdes fijes y to eso). Después de llegar tarde a la zon del base camp por problemas con el gps caseru que teníemos (o sea sacar el deu por la ventanilla y ver pa onde tiraba el viento) vimos como la niebla facía lo que-i salía de los ... y se quedaba con nosotros en vez de despejar. Echemos el restu y tiremos pa arriba con el instintu asesinu a flor de piel. Vaya ascensión collacios,increible,la mio neña,fuertísima,abriendo huella to la subida,quitándome les teles de araña del focicu (vaya cachu teles de araña que había) y testando el glaciar de la parte de arriba pa nun caer nuna furaca. Cuando lleguemos a la parte de arriba vimos como la niebla se quedaba abaxo y...Surprise,vaya cachu día. Seguimos subiendo bajo la atenta mirada de un grupo de montañeros franceses (una maná de vaques de la virgen) y en menos que cantamos una teníemos la cumbre a la vista y a una maná de buitronos frotándose les manes (pa mi que golien el chorizu de casa que traía la pichona na mochila). -...Quedamos a comer na cumbre no pichona???...
-...Home entos!!! esta cumbre hay que celebrala como tal castrón.
Ni cumbre ni su puta... Vaya enjambre de mosquitos que había oyisti,casi morimos devoraos.
Foto de rigor pa que llueu nun haya dudes na prensa especializá y pa abaxo. Optamos por baxar hasta debaxo del campamentu de los franceses pa tomar un tente en dos pies y llueu poco a poco baxemos a coger otra vez la wawa pa tirar pa casa.
Mención especial a la romería que había ocurrio el día anterior en esi picu con misa campera y todo y con xente a restallar y que claro nun mos enteremos (vamos como siempre).
La semana fantástica a parte de ser la del "Corte Inglés" fué estos días en los que un día corrí 22 Km,otru día a trepar,otru día al monte y otros dos días corrí 10 Km cada día.
Un saludu a toos los llectores y motivación "A MUERTE".

No hay comentarios: