sábado, 15 de agosto de 2009

Aprendiendo a desprenderse.

Hoy nun vengo a falabos de comedies,ni fartures,ni fiestes,ni na de eso que se mos antoxa tan necesario pa la nuesa realización,eso dexolo pa otres ocasiones. Hoy vengo a contabos como fuí capaz de volver a emocioname con ver como alguién se liberaba y se conocía un poco más a si mismu.
Acordaisbos de lo que más nos gustaba cuando lleremos unos guajucos,a mí,aparte del chocolate con pan,yera esguilar y pelear pa tratar de subime a silles,meses,cames,armarios y muros de los que después nun yera quien a baxar y acababa berrando pa que mio madre me baxaxe a mochicones. Esi instintu primariu de trepar y que llueu perdemos por facer el canelo a dos pates ye el que me niego a perder y además faigo to lo que puedo pa que xente vea lo que ye de verdad eso de esguilar per una paré,que nun fai falta más que ganes de superase a si mismu.
Ayer,el mio collaciu y compañeru de curro "Salva" y yó escapemos de esti mundu y tomemos les riendes de la nuesa vida. El Salva yera la tercera vez en su vida que se ponía un arnés y tras unos retoques pa refrescar lo que había aprendio antes,empecipiemos a esguilar per una paré. Primero diba yó,cuando yó llegaba a la reuníon,venía él,tomándose sus descansos cuando-i apetecía. Con cada movimientu que facíemos ganabemos un poco más de vida,de llibertá,todo era más puro allí arriba,esa paré sacó lo meyor de nosotros,nos sumió en un estado mental en el que nos perdimos y nos volvimos a topar,además tabemos solos porque habiemos madrugao y en el segundu llargu de cuerda en el pasu duru antes de llegar a onde yó taba,ocurrió. Un movimiento de fé,tuvo la culpa. Cuando Salva llegó hasta mi,explotó,y todo lo que llevaba dentro salió a relucir,sentimientos reprimidos,furia,adrenalina,rabia,todo se quedó allí para que el viento se lo llevara y esos momentos de trance, en los que las sensaciones todo lo nublan, yó los saboree como si fuesen mios. Allí arriba fuimos nuestros propios jefes,libres,tuvimos el mando,la primera decisión y también la última. Cuando bajamos rapelando y llegamos a tierra pude ver como el mio collaciu se encontraba mirando horizonte con una cara relajada y distendida,sólo por un momento dudé en si bajar de allí o quedarme para siempre.
Ojalá que esi viaje que el mio collaciu realizó al fondo de sus propios miedos le sirva pa afrontar esos malos momentos por los que pasa "ANIMO OSTIA",porque a mí sirviome pa recargar les bateries que se habien quedao algo tocaes después del turnu de trabayu que había tenio durante los meses de julio y agosto,así que agora A MUERTE OTRA VEZ.
-Te adoro pequeñuela!!

No hay comentarios: