domingo, 26 de diciembre de 2010

La primera y... La última!!!











-Debe tar frio como pal oso castrón!! - Va seguro que nun ye pa tanto,un cafetín con unes casadielles y seguro que entramos en calor. Ni casadielles,ni café,ni orujo ni su puta m... Oyisti,cuando calamos a tarna a las diez de la mañana tuvimos que cambiamos dentro de la burbon,con ella en marcha y con la poca caleffación que tien en marcha,ye más,puedo decibos que había hielo en el interior de la furgo,increible. Tomamos dirección a les cascaes de xielu ya que me apetecía otear a ver si había manera de subir a trinchar alguna a lo llargo de la semana. Les manes van escaleciendo (vease entrar en calor) pero los pies... LLegamos a el últimu puntin en onde podiemos poner los crampones al solín, decidimos poner los crampos,vamos poco a poco hasta que... - Nun hay otru sitiu pa pasar?? (sollozaba la neña) ye que tengo miedo,esto ta muy empinao vamos petar!! -Poco a poco vie,tú tranquila pasín a pasín. -Yó nun vuelvo por aquí, toy hasta les narices de pasar mieu!! -Tamos de acuerdo pequeñina, habrá que buscar otru sitiu. LLegamos al primer circo,vemos a un par de fulanos colgaos en la marrón glacé pero vemos que al poco baxense de ella,así que nun debe tar en muy buenes condiciones, decido que lo meyor ye dir subiendo por el corredor que ta a la izquierda de la marrón glace,así pipeo como ta la "colmillo blanco" ,sacamos los piolos y pa arriba, voy subiendo mientres escucho todo tipo de sonidos que provienenen de la neña que bien detrás. -Cuanto queda?,toy cansadísima,tengo los gemelos como piedres,casi me cae el piolet,te he dicho que toy cansadísima... Así hasta que logramos salir arriba. Yo voy disfrutando como un enano,la nieve ta exquisita,durita durita,asina que los piolets van a cañón y casi sin hundirte,cuando salgo arriba saco la cámara y apunto a la neña pa tirai unes semyes. Menos mal que ficimos unes fotos antes porque... La puta que me p... Vaya vientarrrrrroooo,imposible parar en cumbre,la ventisca fae que estrelles de xielu nos ametrallen la cara hasta dexamos medio kao. vaxamos siguiendo les huelles que dexaron los bravos esquiaores y que dicho sea de pasu se ganaron todos los elogios de Sandra. La neña baxa dando tumbos,riéndose sólo y mascullando. -Esto vas tardar en compensámelo castrón!!!, llegamos al parador, comemos el bocata de xamón que resulta tar más duru que un colmillu de xielu. Vaxamos como tiros y mientres que Sandra ya me dixo que una namás Santo Tomás yo voy cabilando a quien voy a engañar pa dir a probar una salida directa que ví mientres subía.

No hay comentarios: