viernes, 4 de diciembre de 2009

DIOS SALVE AL REY HOMENAJE.

A dios rogando y un culete tomando.
Fabes y bigote,conbinación peligrosa.

Los hermanos golpean dos veces.



Aproximación al campo base con nieve hasta la suela.

LLegamos con una galvana de la virgen.


Nun se admiten comentarios,bueno casi que meyor comentais lo que vos salga del asuntu que pa eso hay llibertad de expresión. Yo tengo que dicibos que nun me fai falta dir a casa dios pa pasalo de puta madre,sólo fai falta buena compañía y naturaleza limpia pa pasalo como Sin Chan en un desfile de bikinis.















Nun ye un cantante punk,ni ye un representante del mundo del piercing,tampoco ye sindicalista pero voy decibos que ye EL REY DEL HOMENAJE.







Esti fulanu tan pintorescu que come a dios per una pata y que-i gusta la murga más que a Juanele un cuba-libre ye el mio cuñau (hermanu de la curiosa).







Na meyor pa quemar los últimos cartuchos de vacaciones que dir a pisar un poco la nieve pa abrir apetitu en compañía tan estupenda.







Eso sí,tengo que dicibos collacios que domingueros nun los hubo más y meyor que nosotros porque ficimos el tipicu paseu de dos hores y media pa llueu dir a damos el homenaxe que teniemos pendientes con esti paisanu.







El menú fue de fabada,cabritu con patatinos y requexón con miel u arroz con llechi.







Nun fai falta dicibos que después de tanta comida la curiosa y el cuñau echaron un pigaciu nel coche como osos mientres que un servidor lluchaba por abrise pasu entre la maraña de necios que intentaben cerrame el pasu per el carril de la izquierda na utopista camin de Aviles.
Y agora a pudrime nel curru otra vez hasta el finde del once al trece de Diciempre que vamos pirar pa Vitoria al festival de cine de Vitoria (cine de montaña claro tá).
UN BESIN PA TO LOS SEGUIORES DEL BLOG.

No hay comentarios: