domingo, 20 de diciembre de 2009

COMPANGO BAJO CERO !!!!!!!


Un día per la mañana,acuérdome como si fuese agora, fai años,dibemos camín del Picu Abedular en Tarna, y un gran hombre pronunció una frase que siempre me llega a la memoria cuando salgo a la nieve: "Lo que hay que facer por un platu fabes".
Pasen los años,más vieyu,más kilos,más calvu,más sabiu...Etc. Sigo saliendo a patiar per la nieve y cada vez que toy pasando frio como un tuntu y disfrutando como si fuese la primera vez que salgo al monte acuerdome de esa frase y veo a esi fulano con pinta de gitanu pronunciar la frase.
Que si vamos a Tarna,que si a San Isidro,que si al Meicín...Al final nun fizo falta dir a ningun sitiu collacios,lo único que tuvimos que facer pa disfrutar de la nieve fué aparcar el coche en Blimea y encaminamos carretera la Casilla arriba como tiros,nun llevemos los crampones y puedo dicibos querios compinches que había zones na carretera en la que nun sobraben.
Llegamos a la casilla y tiremos en dirección a la Campeta,y entos si que disfrutemos como guajonos,cuando nos quisimos dar cuenta había pasao la mañana y tuvimos que apurar pa llegar al chigre onde teníemos mesa (en realidá el chigre llera mio casa nel pueblu) onde nos topemos con una fabaona de les de órdago.
Dempues de ver a la mio pichona como abría huella (paecía una quitanieves oyisti,llevome a pijo sacau per tol monte),de ver que nun pasaba ni gota frio mientres que yo taba tarazau,de ver lo que disfrutaba y de volver a emocioname con coses tan sencilles como salir al monte con la neña a la que más quiero,sólo puedo dicir que la próxima salida será a facer algún corredor de xielu y que habrá que empezar a ahorrar pa marchar a escalar algun picu en condiciones.
Habrá que mercar una cámara de videu porque esto de les fotos ya se mos queda pequeño.
Un saludu pa to los patrocinaores.

1 comentario:

GM Texu dijo...

Recuerdo perfectamente aquel día nel Abedular, y aunque paezca mentira ya fae de eso 13 años!!!!!!

La verdad que la ñeve ye la ñeve e igual que limpia el monte, dir a la ñeve tamién limpia el espíritu...

En fin, les fabes tamién son les fabes y más si son les de "mamá", jeje.

A seguir así pareja, patiando el monte y los platos. Un abrazu.