lunes, 30 de noviembre de 2009

LA CAZA DEL OCTUBRE ROJO X

De bien naciu ye ser agradeciu. Asina quiero empezar esti mini resumen de un viaxe que nos llevó durante mil cutrocientos km durante una semana por unos de los pueblo más per guapos de España. Empezemos la reconquista en Avila,en onde nos pusimos ciegos a tapes,pinchos,cervezes,agua de fuego,chuletones y demás asuntos fumables.Nuestru Pelayo particular y anfitrión fué un tal Diego Ayala,ahora conociu como "Jason Bourne" que taba en la academia del S.W.A.T. (policía nacional) de Avila y nuestros Sanchos y los compinches fueron la rebelación del viaxe en forma de Ivan y Maria.
Después de quemar Avila fuimos con todas la fuerzas a Toledo,quedé tan Maravillau que nun pudi quemar la ciudá,maravillosa,fantástica y sobre to con un ambiente acoxonante,si vais dir proximamente contactai conmigo que vos do-i datos concisos de onde pigaciar,xintar daqué y empinar el codu.
Marché de Toledo mal agusto,ya taba pensando onde montar un negociu, y entos de calentaos fuimos a visitar a los collacios María e Ivan que tienen un refugio tipo bunker llenu de comida a restallar en un pueblín de Madrid llamau Talamanca del Jarama y que a cambiu de un quesu manchegu y unos dulces de Toledo dieronmos comida,aloxamientu,ducha y algo pa fumar. De ellí marchemos a conocer la escuela de escalada de Patones,que ta ubicá nun antiguo embalse que nun llegó a usase y tamién visitemos el pueblu de Patones de Arriba el cual ye una maravilla y vos recomiendo por favor que nun dexeis de visitalu si andais per esos paraxes.
Si hay que comer el cochinillo en Segovia se come,pero comelu sin gana ye tontería. Segovia ye prestosa,pero bastante menos que Avila y Toledo,por lo menos a nosotros nos paecio eso,unes fotuques y un par de chocolates con tarta de manzana por el que nos sablearon diez pavos y rumbo pa les bodegues de Pobladura del Valle en onde cenemos una tortiella de patata guisaina y pa la cama que taba más frio que en verano. cuando nos quisimos dar cuenta tabemos en casa otra vez,pensando ya en facer otra escapaina namás que podamos asina que nun vos disgusteis que hay cuerda pa rratu.
Ponemosbos un album pa que podais ver to les fotos que ficimos,intentaremos comentales toes poque hay coses que nun se pueden quedar nel tinteru. Un abrazu a Ayala (agora Jason Bourne) y otru tamién pa Iván (tamien conociu como el más xoven del grupo) y pa María (lady pacharán).
Marcho que me toy perdiendo el debate de Gran Hermano.
http://picasaweb.google.com/guerreromachaca/RumboAlChuleton

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola callejeros viajeros:
Nos enkantó pasar esos días con vosotros. Kuando keráis seguís teniendo pensión kompleta en las mismas condiciones y al mismo precio. El búnker sigue intacto (x si nieva) jeje.
Muasss de Lady patxarán y del más joven (ke ya no lo es tanto).