Ayer pichones,fué un día sobrenatural,sobrehumanu fué un día de esos que lleves esperando muchu tiempu pero que nun sabes si algun día podrás llegar a velu de nuevu.
Ayer chavales otra página de mi historia personal se escribió con lletres de oro,porque oro puro ye lo que vale esti chaval que vos voy a presentar. Forma parte de mi vida desde fae unos cuantos años,fué mi referente y el mio maestru en muches ocasiones y aún hoy tengo la suerte de seguir aprendiendo de él. De verdá vos digo que pa mi había que clonalu y guardalu por si la raza humana se fuese a "tomar por culo". Algunos de los que frecuenten esti blog ya lu conocen y otros no,pero dígobos que ye una de les persones que más me marcó en mi vida.
Pues eso,dexemonos de monsergues que se pon la llágrima al dente y vamos al granu. Ayer volví a ver como Sergio escalaba en el roco de ciañu y se marcaba un mano a mano conmigo en el regresu más esperau de la historia.Tengo que decibos que además el que tuvo retubo y tiró pa arriba como un cosacu haciéndome recordar to les sensaciones que,tal vez,se habien quedao un poco adormilaes.
Ahora toca entrenar y escalar a muerte porque el finu bien pisando fuerte y ya hay firmaos proyectos pa el añu que bien.
El maestru bien pisando muy fuerte,bravísimo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario