
Menudu día el de ayer oyisti!!! su madre,vaya exprimir el día,puedos decibos collacios que desde que arrivé al campo base avanzau n´Aviles nun-i di tregua al día de ayer.
-A que hora vienen a vemos esi par de two neña???
-Deben venir pa les doce y media así que veeeeennnnnnnga y a la ducha castrón que llueu nun mos da tiempu a andamos llegando tardi a to los llaos asina que eso de los xueos eróticos tenemos que dexalo pa otra vez.
Salimos de casa en menos que Odón organiza una cena y fuimos a el puntu de encuentru con la xente que venía a visitamos.
-Oye paez pichona mía que por fin la xente conocía se anima a venir a vemos.
-Nun cantes victoria que hasta que nun los veas llegar...
Dicho y fecho,apaez un cocharru roxu muy llenu de mierda por cierto nel cual diben nuestros anfitriones del día 23 de agostu del añu pasau (onde se forxó la leyenda).
-Joer Laura ca día tas más per guapa y Xuan-p cada día tas más...
-Si quieres mantener las piernas intacatas nun digas na más (rebuznó Xuan-p con voz tipo el padrino).
-Diremos a tomar unos culetes no?? (dixi yo).
-Vamos dir a algun sitiu onde nos puedas contar con más detalle lo del 4 de Septiembre (dixo Laura).
Terracina enfrente una iglesia onde dicho sea de pasu había un boa y pasó lo que tenía que pasar,que tarabiquemos tres botelles de sidra a ritmo de chalaneru y "viva los novios".
Cuando ya taba yo pa la mano resulta que estos dos castrones tenien comida y dexaronmos tiraos a la mio neña y a mí,pero bueno como nosotros enseguidina lo resolvemos todo pues fuimos a pescar unos chopitos y a cazar un tigres (los del norte no eh!!).
Esto paez la máquina del tiempu porque a les 18:00 zulú tabemos colagaos como chorizos na paré de la Manzaneda faciendo que escalábemos y probando nuevos métodos de progresar "como sea" per una paré. Otra vez bravísimo por la mio neña que se mete en cualquier vía tenga el grao que tenga y llucha hasta que nun puede ni siquiera cerrar les manes (olé,olé,olé y olé) me quito el sombreru.
21:30 zulú,calle Rivero en Aviles,marques de neumáticu nel asfaltu y el delorian ellí aparcau,terracita con un par de quintos de cervezina pa facer resumen del día y charrar con un poco de calma mientres incinerábemos un par de cilindrines,llueu un cachín de pizza y una ensalaina de verde y a les 00:40 caimos rendios na cama,yó de xuru vos digo que nun se como llegué a ella.
Gracies a Xuan-p y Laura por esa visita relámagu que ficisteis,prestomos a bondu que por fin alguien venga a vemos daqué un puquiñín.
1 comentario:
olé, olé, olé. Como ya sabéis que soy fiel a vuestro blog, no lo podía dejar de ver...jajaja y cual es la sorpresa cuando nos vemos ahí en la foto....jajajaja
Bueno chicos, sentimos no habernos quedado a comer con vosotros...pero no pasa naaaa....ya habrá mas veces!!
Un besazo paras los "prometidos" más guapos de Avilés.
Publicar un comentario