miércoles, 24 de junio de 2009

INYECCIÓN DE MOTIVACIÓN!!! A MUERTE!!!!

CA POCO CABRUÑAR!!!!

Pue ser que esto nun venga cuentu querios collacios y llectores afines a esti nuesu queriu blog,pero ye que hoy que llegaba yo un poco cansau de currar y que nun tenía muches ganes de facer daqué pues resulta que la neña fizome poneme con les revoluciones hasta la linea roxa de corte de inyección.


Pa empezar esa tartina de chocolate que me dexó na nevera y que me fizo recordar los cazaos de pan con chocolate que me metía nel buche cuando llera un wajucu antes de dir pa la escuela pero lo meyor taba per llegar..


Paquete de correos trancau y sellau sospechosu de llevar algo valioso y cuando lu abro...


Dioooooooooossosossosososososososososoos!


La edición traducía al castellanu de 1971 de el libru "ANNAPURNA" primer ochomil de el grandísimo Maurice Herzog.


Tengo que dir a entrenar porque toy que me subo per les paredes,esta wajona mía nun fai más que poneme a la muerte con cualquier cosa que se-i ocurre.


Te quiero una hartá pichona!!!

No hay comentarios: