martes, 30 de septiembre de 2008

7+2.... 6+1..... 4+1... Volvemos a E.G.B.

Pero esto ye un blog o un curso de coctelería?? El capitan asturias con un buen par de.... mohitos!!!
Nada meyor pa acompañar el xarru que un poco cocina de autor con natona per enrriba...
Claro está no?? Entre mohito y mohito,sonrisitas profiden y petardito.
Pa que coño saqué la puta chaqueta si ya me sobra todo!!
Eh!!! dexai de otear lo que tais oteando y mirar que moza mas per guapa tengo...
Lo nunca visto oyisti,en esti chigre el vino tomase con cuchara como la sopa!!!
Entos que me tas diciendo que el vino con cuchara y entos esto que faigo con ello!!
Va vidi!!! punsistime un poco becerrin y tuve que dira a estazame un poco al fierro!!!!
En sin trampa ni carton ni cordel,con el poder de la mente oisti...
La Bella ,la Béstia y de nuevo el petardito!!!
Taba claro!!! yera un secreto a voces,a falta de petardito... La birrita.
La camiseta de les grandes ocasiones,iscusate il retardo!!!
Los úlitmos dólares que me queden bien invertios,metalica y extremoduro!!!

Paecerabos dificil,raro o incluso un poco mal escrito,pero ye que cuando vos explique el significau de los números que titulen esta crónica vais entendelo d´arreu.

Allí taba el que suscribe,camín de casa la mio neña pa disfrutar del últimu finde que podíemos arronchamos en casa los padres del mio huevin,y cabilando como díbemos a intentar llevar a cabu to lo que teníemos pensao facer en tan solo treinta y cinco horuques de nada. Empezamos bien,tranquilamente,degustando unos mojitos que taben per bonos y decidiendo onde díbemos xintar daqué esa nuechi. La verdá dígoboslo a vosotros querios llectores,pero en confianza,que nun salga de aquí,nun se en que momentu se me descontroló la movida. Tiremosmos puerte afuera como la bala, un pinchin aquí un vinin axá, otru vinin aquí unes carcaxaes allá (por culpa de lo que falaba un camareru que nun se que falaba que-y salía aguada)y yó que ya-i tenía el gueyu echau a una botella de "vega sicilia" y nun facía más que cabilar a ver como podía metela na mochiluca de la neña sin que aquel babayon se diese cuenta. Oye huevin!!!! vas llevame a xintar la bronto-amburguesa porque paez que tengo un poco de debilidad???

Claro que si cielo vamos pa xa agora mesmu. Vaya disgusto que garré amigos mios,el sitiu taba cerrau por vacaciones. Y agora que zampamos vidi??? dixi yó con aires apesadumbrosos. Bueno nun te apures dixome ella vamos pipetiar un petardito y pensamoslo. Un detrás de otru porque mio madre paecemos les chimenees de "ensidesa".

Total que al final xintemos una tablina de embutios con un par de birruques porque a mi ya me salia el vino per les oreyes oisti y en dempués tiremos a un chigrucu pa tomar una.....bueno pa tomar algo y facer otru petarducu. Pero entós algo pasó!!!! cuando me quixi dar cuenta la mio neña nun falaba nada,había quedao mudina,entos yo que en esto de la atencion controlo dixei... Eso fué que garrasti frio boborola,vamos dir pa casina que te faigo un fervinchu y mañana tas nueva. Después de tener que subila a llombu 8 pisos (el ascensor taba jodiu) quitai la ropa y metela na camina dime cuenta que igual los siete vinos y dos cerveces además de cinco petardinos lleren lo que-i habien causao esa perdida de habla.

Al día siguiente la neña taba nueva y..... como de tol mundu ye conocio pues siendo Domingo,habrá que salir a tomar el vermouth no??? Que cabrones oisti,punsieronse toos de acuerdu pa ganar. Alonso ganó y Rossi (iscusate il ritardo) tamién ganó,claro entos la celebracion fué tan intensa que cuando la xente ya pedia el cafetín de la tarde con el bizcochu nosotros tábemos tomando martinis como osos y preguntandoi a la mozaca de la barra que si ya se habien acabao los pinchos del mediu día.

Minuto y resultado: Seis martinis, una cañina les 4 de la tardi y los nenos a mimir sesta con una embolia de la virgen pero contentos porque lo mejor nun ye enfilase,lo mejor ye sestear abrazadin a la mio guajona.

Epílogo: Beber como osos, pipetiar como Ensidesa, comer ..... Bueno depende como se mire lo de comer,muy sano nun fué lo que comimos pero vaya como sabía oisti,taba per bono, y tar con la mio neña conociendo Aviles, pues lo meyor de meyor.

Posdata:Teneis que perdoname por el retrasu en escribir daqué pero ye que hasta hoy nun tenía fuerzes porque esta guajona dexame secu y acaba con la poca xuventud que me queda.

1 comentario:

LAURA Y JUANPE dijo...

Es es tu casa no sandri?vaya como se parece la cocina a la nuestra....jejeje....hasta el mantel!!
Ya se ve que lo pasáis muy bien.....a seguir así. Besos!!!