miércoles, 14 de julio de 2010

" 2 h 38 minutos"










Dicen que en el monte la velocidad ye sinónimo de seguridad,pues cuanto menos tiempo estes expuesto a los rigores del monte tanto o más seguro estarás.
A las nueve menos veinte del sábado un servidor pasaba a buscar al gran guide Odón por Blimea,que si esto ,que si lo otro,que si subimos por aquí,que si subimos por allí...Total,que a las nueve treinta y cinco ya tábemos en los tacos de salida. Suena el disparu inicial y salimos como tiros monte arriba,tan rápido salimos que en la primera cuesta yo ya tuve que baxar el pistón porque nun me daba la patata a vastu. Después de pasar una riega como pudimos,uno saltando y el otru casi buceando,seguimos subiendo hasta que como siempre acabamos metios en un cotollal luchando por la vida y por nun tener metios cachiparros en los mondongos.
LLegamos al pie justo de la canal que sube al Torres,empezamos a subir,poco a poco pero sin pausa,los años pasen pero lo que nunca cambiará da igual lo duro que pueda entrenar ye que Odón suba charrando tranquilamente y yó nun pueda ni articular pallabra mientras intento seguilu (paez sherpa el cabrón). Llegamos a la cumbre del Torres hasta aquí una hora y veinte,hacemos una ofrenda a los dioses en forma del humo de la victoria y empezamos a baxar por el llau norte. Tovía me acordaba de cuando intenté baxar per esi llau en inviernu en sin crampones y de cuando decidí dar la vuelta al ver que Odón que si los llevaba casi nun podía clavalos en el xielu que había. Medio corriendo medio andando llegamos a los picos de Valverde,veinte minutos pa el primeru y menos aún pa el segundu. Tando en cumbre decidimos baxar por la directa a unes cabañes y una hermita que ta debaxo justo de los picos de Valverde.Mientres baxamos vemos como una cordá de 5 persones ta metia en la paré del Torres nun los envidio ná,menudu horno. Baxamos corriendo como xabalinos hasta que llegamos a la carretera y como díbemos "sobraos" subimos al trote "lobero" el km que quedaba hasta el aparcamientu de la raya. Total dos hores y treinta ocho minutos.
Pido disculpes publicamente a Odón por cogei les fotos pero son coses de les modernidaes dixitales. Tamién os podría contar que esi mismu sábado hubo cena,que el domingo fuí pa León,que el Lunes tuve de vinos en Ponferrada y que el martes tuve comiendo en Cangas del Narcea pero...eso seguramente merez una crónica aparte.

1 comentario:

Odón dijo...

Gran día, sí señor!!!.

Molome un güevu la mañana en la montaña y de noche de cena. Hay que repetir... Ah, y lo de coger les mis fotos, no hay problem; aún no cobro derechos de autor, jeje.

Nos vemos en la siguiente.