domingo, 17 de enero de 2010

EL COMPANGO CRAMPONEA!!!!!!

























Ni la niebla,ni el agua,frio nun había mucho,pudieron con les ganes del Compango bajo cero team (Sandra como compango,yó como bajo cero)y eso que cuando lleguemos a Tarna los bastos abundaben en la mano que mos había tocao xugar.Una niebla de la virgen,lluvia fina y poques ganes de garrar una pingandura.-Vamos tomar un cafetín que a esta altura sabe mucho meyor y pensamoslo (dixi yo a la pichona).
Tragu café,miradina pe la ventana,tragu café,miradina y cagamentos.El obxetivu del día taba claru que nun díbemos facelu porque en ningun momentu vimos que despexaba la niebla pero como el petit guide (nesti casu yo) tenía ganes de guerra pues...
Lo siguiente que recordamos ye que tabemos metios baxo una cornisa de nieve pa explicai un pucuñin a la neña como se usaben los pinchos que tenía puestos nos pies y el picachón que llevaba na mano y en sin querer,xugando un poco,aprendiendo otru poco y desempolvando les técniques adecuaes otru poco lleguemos a la zona del circo onde se formen les cascaes de xielu pa escalar. Ojalá esi espectáculo se pueda ver cada añu que me queda de vida.
Después de facer un poco el Tarzán y poner de los nervios a la cuqui optemos por aprovechar una peñona pa cavar un nial y tomar un poco de gasolina y antes de que mos diésemos cuenta ya tábemos volviendo por nuestros pasos no en sin antes facer otra vez otru poco el canelin.
Bravo por la neña,bravo,bravo y bravo.En su vida había usao unos crampones ni un piolet,al menos eso me dixo,porque yo después de vela en acción tengo mis dudes y series,es más hasta me increpó en un par de ocasiones por no facer uso adecuau del piolet.
El petit guide recibió una cura de humildad por parte de la neña que hasta se puso a abrir huella sin cortase un pelu. Yes la meyor gustosiña!!!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola familia:
Esto es como meterse en el blog de desafío extremo II, sólo falta el chorizo de león (seguro que tenemos algo por el bunker para derivaros...).
Por akí el gran día de nieve lo aprovechamos para hacer barbacoa vecinal en el puente romano...La guinda a las vacaciones.
Seguimos vuestras vidas x akí... En Talamanca siguen grabando, pero no hay novedad al frente.
Os esperamos, MuASSS

GM Texu dijo...

TARNA FOREVER!!!!

Esto sí que ye barrer pa casa: Tarna, el nuestru puertu. Pa mí el más guapu d'Asturies, un puertu pa les cuatro estaciones.
¡¡¡Qué recuerdos!!!, tovía me acuerdo cuando lléramos unos guajes y subíamos pol corredor de les cascaes al Remelendi con xelu a tope, jeje.

Un abrazu y a seguir así.