lunes, 18 de mayo de 2009

VALVERDÍN (la maldición de la nube tocacojones)






















El euromillón nun me toca nó,descuida,eso si,fines de semana de mal tiempu que me coinciden con el descansu del trabayu bufffffff,ya ni me acuerdo de cuando pudi poner camiseta los tres dis seguios collacios.
Viendo la manera caer agua el sábado en casa,digoboslo de verdá de la buena,subíame per les pares de casa en sin gatos ni magnesio ni soga ni na de na. -Esto nun pue ser pichona mia,llover y llover y pa enrriba acabósemos la botella de xb de quince años,voy usar la soga de esguilar pero pa colgame de la ventana. -Tienes razón castrón miu,a más nun se ve ni pa cantar,desde que viniste a vivir pa aviles nun volvimos a ver el tiempu bonu per estos paraxes,habrán echaote una maldición na cuenca?? -Nun se que dicite,pero por mis muelas que mañana trepamos como si tengo que pasar el puertu.
Dicho y fecho,suena el despertaor a les 7 la mañana,cargamos la enterprises y marchamos rumbo a lo desconocio. -Diremos hasta Valdehuesa castrón que ellí fixo que ta per bono?? -Nooooooooorrrrrrrr,vamos dir mas abaxo tovía que valdehuesa ta pegao al puertu y pue que la maldición me siga hasta ellí,vamos dir hasta Valverdín.
Valverdín collacios ta entre villamanín y vegacervera,ye una franxa de pared más o menos como valdehuesa orientá al sur y que se pue trepar en ella tol añu,hay vies de to tipo,deportives y clásiques de un o varios llargos de soga y tan muy bien equipaes.
Total que llegamos en un tris y... Nun me jodas que ta la pared moyá tamién,equí tamién echó agua a restorcer.-Necesito fumar algo que nun sea tabaco cuqui,va a ser verdá eso de la maldición (dicia-y yo a la wajona).-Tranquilu peque que seguro que hay alguna que ta seca pa que puedas quitar el mono,además paez que quier salir el solano y seguro que seca la pared en menos que Pelayo saca la gaita.
Tenía razón la wajona,al final pudimos facer unes viuques y la xente empezó a llegar de toos llaos a pasar el día.Ficimos cuartos y quintos,vamos en nuestra linea, y con un ojo mirando pa arriba por de vez en cuando pasaben unes nubones per enrriba y dexaben caer daqué alguna gotarra que me ponien de los nervios sobre to cuando taba en medio la paré. De la que volvimos paradita de rigor en Busdongo a mercar la mega hogaza de pan dulce pa tener que moyar nel colacao to la semana. Si vos paeció mal que marchara de Blimea decimelo joder ,pero dexaibos de echame maldiciones con esto del tiempu que tengo que entrenar pa cuando me llame Calleja pa dir con el como cámara de altura. Un abrazu pa to los seguiores del cuentu la llechera.

lunes, 4 de mayo de 2009

ESGUILAPIANDO EN MANZANEDA









El día de la madre,la gran fartura en Burganeo y llueu quien se cuelga de la cuerda??
-Y si echamos una siesta en vez de colgamos como butifarres??
-Vamos pa arriba castrón y llueu ya verás como tando arriba te calientes y acabes sudando na paré como un wue (dicía la pichona)
Dicho y fecho namás llegar a la base de la paré,esi cosquilleu y esa revoltura clasica que se me produz siempre que voy enganchame na peña dizme que tengo la adrenalina a fondo así que pa arriba.
Primera vía,el croquis marca que ye un cuartu,pero...el mieu ye libre oyisti y llego arriba com los antebrazos como su hubiese tirau de picu y pala diez hores siguies,después de tar arriba ocurreseme rapelar así que...A montar el chambao gitanu,que si la cuerda por aquí un mosquetón por allá que si recojo la soga pa tirala abaxo que si vaya calor que tengo que si vaya altu que toy que me dan ganes de giñar etc etc...
-Cuidao vie que voy tirar la soga!! Grito desde arriba.
-Ya te oí castrón,bueno yo y to el pueblu de Manzaneda,tirala yá que toy al loro.
Tirada de cuerda y...-Vie llegó abaxo?? -Quedó enganchá nos matos (dizme la cachonda) -Seria raro (todo esto entre juramentos y maldiciones). Póngome a rapelar como un osu,un pasín,otru,otru,otru,pasu en falsu y...a un matorrial y como nun podía soltar les manes de la soga pues...el culo llenu de escayos y más maldiciones. LLego abaxo,cambiu de terciu y la wajona pa arriba ,esti pie aquí,esta mano allí,incorpórate de esti pié,tira de esi cazu etc. -Vie,vie,vie nun puedo más tengo una tensión de pies que me ta matando (dicía la mio neña) -Alé ,aupa,animo,venga,a muerte (gritaba yó a plenu pulmón) pero...
el mieu fué de nuevo llibre y la pichona pa abaxo como un tiru. LLega el momentu de la verdad voy probar un par de vies que trae el croquis que son 6a más,miro y remiro la primera que ye la unión de un par de elles entrnado por una y cruzando a otra al final de la via,venga coño pa arriba que hay que facer,pie,regleta,pie,regleta,pie,romo,pie,ñapa,llega la hora de cambiar de via,agarro un cantu miro el mosquetón que tengo que chapar,el antebrazu ya me llega a la oreya,cagamentos y...fiaaaaaaaassssco bruno!!! Su puta madre,su puta madre,su puta madre,blocame vie que voy mirar esti putu pasu.Conclusión...entré cambiau de mano y nun se me arregló improvisar,fuerza sobrau,agora ver los pasos sobre la marcha igual que un caballo maera,salgo a reunión y pa abaxo.Siguiente vía,paez que nun tengo mucha gana pero que coño,arquear o palmar y de nuevo del últimu seguru a cadena fiasco,caballo maera ataca de nuevo,mañana a comprar unes progresives de eses a ver si así encalomo algo,y que decir de la pichona,otra vez bravísimo,lo mismo i-da metese en un cuartu que en un seis que en un siete,echa-i mondongos y a dolor hasta onde llegue,esi ye el espíritu pichona la ilusión de los que empiezen a trepar ye una fuente de motivación constante pa mí. Total que volvimos pa casa yo con los deberes sin facer y el boyisimu con la tranquilidad de haber dao el todo por el todo. Ya se está gestando el trip pa el próximu descansu que tenga,ya vos informaré.

JIRA TRASONA SIDRA TRIP
















-Vamos a escalar o vamos a Trasona castrón??
-Nun se vie,esti tiempu nun augura na buenu,salimos a facer un poco de footing y vemos como ta el tiempu y después de comer decidimos vale??
Salimos a correr con los deos cruzaos y mirando pa arriba y ya cuando dibemos por la ruta de la ría de ellí,empezamos a topamos con xente con bolses de bebida,más xente con guitarres y más xente con pinta de llevar sustancies de eses que tien la xente pa mezclar con el tabaco.
-Paez que me pica el niki neña!!
-Digote yo que ta de puta madre,que tienes que dir que nun se puede explicar.
Dicho y fecho,llegamos a casa,duchita de rigor,tortillita de patata y champis,perres nel bolsu,gafes de sol y a zapatiar hasta trasona.
-Ostia!!!esto ye como el carmín,como la xira la pola,como el descensu,sidra a restallar,cacharros a punta pala,puestos de comida,puestos de artesanía,equí hay de to vie!!
-Y eso nun ye ná castrón,vamos dir hasta el area recreativa que ta al otru llau y veras que performance(susurrome la cachonda).
Me cagon dios!!! aquí si que hay nivel,había xente con cenadores instalaos,parrilles funcionando a metro ochenta y hasta xente con xeneradores pa da-i potencia a la mesa de mezcles,los altavoces y los dos reproductores de cd.
Esto hay que organizalo de otra manera vie,toy tomando nota muy detalladamente,el añu que bien vamos tener que fletar un bus desde la cuenca y traer a los mios compinches que esto nun lo deben tener conocio tovía.
Minutu y resultao...llegada a casa a les diez de la nuechi,fartuku sidra hasta los coyones,metiome la mio neña na cama y...como un furacu normal y corriente iverné hasta que el putu despertaor se me metión na oreya y tuvi que salir de la osera pa dir a trabayar con el parabolt del diez metiu na cocotera.