lunes, 4 de mayo de 2009

ESGUILAPIANDO EN MANZANEDA









El día de la madre,la gran fartura en Burganeo y llueu quien se cuelga de la cuerda??
-Y si echamos una siesta en vez de colgamos como butifarres??
-Vamos pa arriba castrón y llueu ya verás como tando arriba te calientes y acabes sudando na paré como un wue (dicía la pichona)
Dicho y fecho namás llegar a la base de la paré,esi cosquilleu y esa revoltura clasica que se me produz siempre que voy enganchame na peña dizme que tengo la adrenalina a fondo así que pa arriba.
Primera vía,el croquis marca que ye un cuartu,pero...el mieu ye libre oyisti y llego arriba com los antebrazos como su hubiese tirau de picu y pala diez hores siguies,después de tar arriba ocurreseme rapelar así que...A montar el chambao gitanu,que si la cuerda por aquí un mosquetón por allá que si recojo la soga pa tirala abaxo que si vaya calor que tengo que si vaya altu que toy que me dan ganes de giñar etc etc...
-Cuidao vie que voy tirar la soga!! Grito desde arriba.
-Ya te oí castrón,bueno yo y to el pueblu de Manzaneda,tirala yá que toy al loro.
Tirada de cuerda y...-Vie llegó abaxo?? -Quedó enganchá nos matos (dizme la cachonda) -Seria raro (todo esto entre juramentos y maldiciones). Póngome a rapelar como un osu,un pasín,otru,otru,otru,pasu en falsu y...a un matorrial y como nun podía soltar les manes de la soga pues...el culo llenu de escayos y más maldiciones. LLego abaxo,cambiu de terciu y la wajona pa arriba ,esti pie aquí,esta mano allí,incorpórate de esti pié,tira de esi cazu etc. -Vie,vie,vie nun puedo más tengo una tensión de pies que me ta matando (dicía la mio neña) -Alé ,aupa,animo,venga,a muerte (gritaba yó a plenu pulmón) pero...
el mieu fué de nuevo llibre y la pichona pa abaxo como un tiru. LLega el momentu de la verdad voy probar un par de vies que trae el croquis que son 6a más,miro y remiro la primera que ye la unión de un par de elles entrnado por una y cruzando a otra al final de la via,venga coño pa arriba que hay que facer,pie,regleta,pie,regleta,pie,romo,pie,ñapa,llega la hora de cambiar de via,agarro un cantu miro el mosquetón que tengo que chapar,el antebrazu ya me llega a la oreya,cagamentos y...fiaaaaaaaassssco bruno!!! Su puta madre,su puta madre,su puta madre,blocame vie que voy mirar esti putu pasu.Conclusión...entré cambiau de mano y nun se me arregló improvisar,fuerza sobrau,agora ver los pasos sobre la marcha igual que un caballo maera,salgo a reunión y pa abaxo.Siguiente vía,paez que nun tengo mucha gana pero que coño,arquear o palmar y de nuevo del últimu seguru a cadena fiasco,caballo maera ataca de nuevo,mañana a comprar unes progresives de eses a ver si así encalomo algo,y que decir de la pichona,otra vez bravísimo,lo mismo i-da metese en un cuartu que en un seis que en un siete,echa-i mondongos y a dolor hasta onde llegue,esi ye el espíritu pichona la ilusión de los que empiezen a trepar ye una fuente de motivación constante pa mí. Total que volvimos pa casa yo con los deberes sin facer y el boyisimu con la tranquilidad de haber dao el todo por el todo. Ya se está gestando el trip pa el próximu descansu que tenga,ya vos informaré.

No hay comentarios: