lunes, 18 de mayo de 2009

VALVERDÍN (la maldición de la nube tocacojones)






















El euromillón nun me toca nó,descuida,eso si,fines de semana de mal tiempu que me coinciden con el descansu del trabayu bufffffff,ya ni me acuerdo de cuando pudi poner camiseta los tres dis seguios collacios.
Viendo la manera caer agua el sábado en casa,digoboslo de verdá de la buena,subíame per les pares de casa en sin gatos ni magnesio ni soga ni na de na. -Esto nun pue ser pichona mia,llover y llover y pa enrriba acabósemos la botella de xb de quince años,voy usar la soga de esguilar pero pa colgame de la ventana. -Tienes razón castrón miu,a más nun se ve ni pa cantar,desde que viniste a vivir pa aviles nun volvimos a ver el tiempu bonu per estos paraxes,habrán echaote una maldición na cuenca?? -Nun se que dicite,pero por mis muelas que mañana trepamos como si tengo que pasar el puertu.
Dicho y fecho,suena el despertaor a les 7 la mañana,cargamos la enterprises y marchamos rumbo a lo desconocio. -Diremos hasta Valdehuesa castrón que ellí fixo que ta per bono?? -Nooooooooorrrrrrrr,vamos dir mas abaxo tovía que valdehuesa ta pegao al puertu y pue que la maldición me siga hasta ellí,vamos dir hasta Valverdín.
Valverdín collacios ta entre villamanín y vegacervera,ye una franxa de pared más o menos como valdehuesa orientá al sur y que se pue trepar en ella tol añu,hay vies de to tipo,deportives y clásiques de un o varios llargos de soga y tan muy bien equipaes.
Total que llegamos en un tris y... Nun me jodas que ta la pared moyá tamién,equí tamién echó agua a restorcer.-Necesito fumar algo que nun sea tabaco cuqui,va a ser verdá eso de la maldición (dicia-y yo a la wajona).-Tranquilu peque que seguro que hay alguna que ta seca pa que puedas quitar el mono,además paez que quier salir el solano y seguro que seca la pared en menos que Pelayo saca la gaita.
Tenía razón la wajona,al final pudimos facer unes viuques y la xente empezó a llegar de toos llaos a pasar el día.Ficimos cuartos y quintos,vamos en nuestra linea, y con un ojo mirando pa arriba por de vez en cuando pasaben unes nubones per enrriba y dexaben caer daqué alguna gotarra que me ponien de los nervios sobre to cuando taba en medio la paré. De la que volvimos paradita de rigor en Busdongo a mercar la mega hogaza de pan dulce pa tener que moyar nel colacao to la semana. Si vos paeció mal que marchara de Blimea decimelo joder ,pero dexaibos de echame maldiciones con esto del tiempu que tengo que entrenar pa cuando me llame Calleja pa dir con el como cámara de altura. Un abrazu pa to los seguiores del cuentu la llechera.

1 comentario:

Ástor dijo...

"En menos que Pelayo saca la gaita". Casi muerro al leelo, tienes más razón que un santu.
El artículo como siempre, muy prestosu de leer. Así da gusto, guaje.