viernes, 23 de enero de 2009

ADELANTANDO LOS PRÓXIMOS REPORTAXES!!

Ye lo que hay paisanos y paisanes,esti més nun hay más croniques porque tamos entrenando muy duro y preparando les proximes ponencies en esti nuesu queriu blog.
Tengo que contabos que esti mes nun fizimos namás que trabayar como osos,yo toy a día si día tamien y la mio neña trabaya más que que los que van facer les nueves torres xemeles.
Lo poco que descansamos pues... vida sencilla y tranquilina que pa eso nos lo curramos,además ca día que pasa tenemos unes engarradielles de su puta madre con el revoltixo y tengo que dicibos que cagon su puta madre con un par de ellos asina yo apuestu un de a que se acaba la fame nel tercer mundu porque por más que jalo eso paez que nun tien fondu y tovía nos queda como la mitad de arriba esí que...pa espatarrase enteru.
Bueno y nun quiero dexar pasar la ocasión sin facer mención que hoy 23 de xineru facemos five mesucos la mio abutardina y un servidor,y.... de to corazón paisanos digobos que oxalá topeis a una mozaca que vos pueda dar to lo que necesiteis porque esto de emancipase y además con quien quieres ye lo meyor del mundu mundial.
Voy dabos un adelantu de lo que vais poder ver en les proximes entregues:
-Recorrio a vase de semeyes a bondu de los sitios onde meyor vino tienen de aviles.
-Cartel de los carnavales de Aviles a ver si algún se anima a venir.

Bueno collacios pues eso que voy dir a liame un chusquin y llueu face-i el saltu del tigre a la mio pichona esí que ehí vos quedais. Arrevoire que dijo Voltaire.

No hay comentarios: