lunes, 8 de diciembre de 2008

Los pimientos y el vampiro taben en Blimea esti finde!!!

El centro experimental culinariu de la bat-cave empieza a dar resultaos.


Sabeis el cuentu de esti fue a por maera,esti topo un par de huevos,esti fizo fueu...


Pos el resultau del cuentu ye esti,lo que pasa que la botella vino nun tengo claro que saliese en esti cuentu,o por lo menos mio madre nun me lo contaba asina.

Tengo que empecipiar a facer como los cocineros,nada de xintar lo que cocino.

Vamos ver vidi... Dime-cuantos deos ves equi???

Vaya mieu collacios,la primera factura a mio nombre...esto de facese paisanu...

Esta manera de probar quesu aprendieronmela nel cursu basicu de proteccion olfativa.

Mamina mia,menos mal que topé esti árbol tan afallaizu...- ostia!!! y con botella de aquarius y todo pa sobrellevar meyor el esfuerzu de llegar a casa con la topinera que traia.

Vaya per bonu que te curraste el solomillin con cebollina y un poco de pasta,no si ya sabía yo que a tí esto del llombu te pon a mill por hora vidi.

Mirailu,mirailu abondu porque ye el únicu que se salvó de coslada y agora bien pa asturies.

Cagon mi puta cabeza como nun traigan rápido la cena...voy comete hasta el flash.

Pero cuanta belleza xunta!!! Mooooooozzzzaaaaa tienesme empitonau,dexesme metete un poco de picu???
Vaya pila bona xente que vino a la cena oyisti,taba hasta Neti y Yolanda!!! sólo faltaba el Ché y señora,Jones y camisa rosa y Hellboy (pirri).

Que no coño!! os juro por Yanko que la televisión moviose cuando pasaba per baxo...

Paulo dexate de provocar a Pelayo pasando comida por delante de él,nun sabes que los que somos débiles con la comida sufrimos muncho cuando nos gasten bromes esí.

Estes cenes son igual que dira a les Vegas,llegues solteru,cenes ,enfileste como una mona y al final cuando menos te lo esperes,apaezte esto nel deu que la verdad nun me queda nada bien.

Como os gusta posar de perfil!!! gustabos más que a Juanele un cubalibre.

Nada de freixenet ni moet chandon ni tonteries y pijotaes de eses,equí lo que se lleva ye la sidra de to la vida.
Estes semeyes que vos pongo dividense en dos partes porque les primeres van referies al curso de cocina acelerau al que la mio cuca me apuntó porque dixo que como ella tenía que tar tol día fuera de casa currando pues....Vamos que eso de tar tool dia tocándome el badaxu negativo y que como mucho una horina pa facer deporte al día,el resto cocinar,planchar,limpiar...eso si quiero probar cachu llueu de nuechi,si nun cumplo los objetivos acabaré colgau boca abaxo del tendal de casa.
Pasemos xuntos el puente esti del 4 al 8 na bat-cave que pillemos en Aviles y la verdad ye que ficimos de too y eso que el tiempu nun prometía mucho,pero como yo soy home de recursos pues enseguida me adacto a too. El xueves fiesta privada en casa y mano a mano entre los meyores cataores de vino de Aviles o sea la wajona y el chilin. El viernes variemos un poco,en vez de armala en casa pues armemosla fuera. -Cachonda apetecesme más que un xb con pepsi y eso ya sabes mi amor que ye muncho apetecer (dixi yo a la wajona) hoy voy comete hasta keratina de les uñes. -Nun será que tienes más fame que en el 41 cariño?? (respondiome la cuca) vamos dir a pinchar algo a un sitiu que controlo yó.
Exito de critica collacios,un chigrin de to la vida de los que tienen jamones colgaos nel techu y te corten el embutio y el quesu delante la jeta y el vino pues...sin comentarios y eso qu llera de la casa.
El sábado día moviu porque por la tarde tuve que dira a facer les presentaciones de rigor a casa mio padre y madre y tuve que aguantar como mio madre tiraba de anécdotes de cuando yera guaje y me dexaba en ridículo constantemente así que cuando nos vimos sin ella peguemos-i un timbrazu a Odón y a tomar vinos con la peña a Blimea y vaya pila vinos que tomemos,su puta madre yo llegué a cenar cociu como una mona y llueu garré una fartura que tuve que dir pa Aviles con el asientu tirau pa tras y el pantalón abiertu,pero bueno eso nun yera por la fartura llera que la cuca taba un poco revoltosa y... Bono que nun pudimos ni llegar a casa ,la luxuria apoderose de nosotros y casi morro de un paro prepucial.
En sirio chavales,prestome mucho la cenona con vosotros,pero ye que...cuando hay que facer uso del matrimonio pues...nun hay cacharros que se resistan.
Mención especial a Odón de nuevo,que a parte de la cena tuvo que pagar una tele nueva porque reventó la del comedor de un cabezazu.
Mención de Bronce a Borja que marchó pa casa el día anterior con una botella de cacique con el so nome y vacía.
Mención de plata a Rulo que como ta cansau de la vida convencional agora metiose a vaqueru y mercó un par de asturcones.
Mención de oro a Ma la de pelayín por su enhorabuena na más llegar a Sandra de la cual nun tengo fotos pero que llueu me dixo.- Cariño nun toy prepara pa que me den la enhorabuena tovía.
Mención de chocolate pa Montse la de pela-yon porque una vez más demostró que la clase nun ta reñía con ser la moza de alguien con un corazón tan grande como el de pelayo.
Diploma olímpicu pa Chema coslada que a fuerza de pagar corderos a la estaca plantose en tres años en asturias y pa más señes onde había pillao casa con un par de...

No hay comentarios: