martes, 30 de marzo de 2010

UBIÑA 2 COMPANGO BAJO CERO TEAM 0!!!!

Esti ye el vehículo oficial del compango bajo cero team,fantástico donativo de los patrocinadores.Gracies a todo vosotros porque sin vosotros nun somos naide.
Como yera posible que nun conociese esta basílica tan per wapa,además hay unes terraces delante onde poder tomar el solín y un piscolabis totalmente maravilloses.

Después de damos por saciaos nel húmedo decidimos dir a fisgotiar a ver si topábemos una procesión de eses que anuncien tanto y que son tan seguies per la xente.


La procesión apaecer nun apaeció lo que si topemos ye xente que diba disfrazá nun se de que y una charanga muy amañosa que topaba unos ritmos muy afallaizos pa pegar unos botes detras de ella.


Después del fiascu del día anterior,decidimos facer un poco de turismo y saliendo de Blimea a les 12 la mañana a les 2 de la tarde ya tábemos de estes traces nel húmedu,tengo que dicibos que lo de la mio neña tien que ser xenético,to lo fae bien,da igual trazar en moto,que subir al monte,escalar,correr,bicicleta... digo esto porque nun vayais a creer que fuimos en coche,de coche nada,a estrenar la moto recien adquirida y enrriba por puertu payares.


Lo de esti monte y nosotros ya se ta convirtiendo en acoso y derribo porque nun ye normal intentalo 2 veces y les dos veces tener que danos la vuelta nel callau.

Cuando tabemos baxando topemos esti iglú medio tirau,vaya humor que hay que tener y más teniendo en cuenta que el refugio ta a media hora.


El collau de cerreros totalmente tapau por la niebla y pelau de nieve principalmente por el vientarro que fizo que me cayese el bigote a cachos.


Después de salir del refugio,el cual taba cerrau,pusimonos con decisión a subir al collau si bien teniemos la esperanza de que la niebla despejase mientres sudábemos la gota gorda con les cuestarres que nos quedaben por delante.
El estao de la nieve yera una jodienda,tan pronto te topabes nieve de estes traces,como topabes xielu,como nun topabes nada y acababes andando en crampoones por el prau.pa mancase.


La super especialista en deportes x-tremos posando con su montaña detrás camin del refugio.


Camin del refugio tuvimos ciertos problemas de pasu porque el deshielu facía que hubiese agua por cada rincón del camin de subida,la improvisación taba al orden del día.


Cuando lleguemos al aparcamientu de Tuiza nun había ni el mieu,el madrugar ye lo que tien...

Fin de semana de variedades,si bien el sábado ficimos una incursión rápida tipo comando en el macizo de ubiña con el resultado de fiasco porque se nos tiró la niebla y nun pudimos facer nada de nada (segundo fiasco del compango bajo cero team) el domingo fuimos a tomar el vermouth hasta león.






domingo, 21 de marzo de 2010

FRIERO ICE TRIP,LA PELICULA.

Lo prometio nun perdona asi que después de un durísimu trabayu de producción ,sangre,sudor,llágrimes de risa y demás asuntos que nun vos voy contar porque entos sabriais tanto como yo, y de presentar esti corto al festival de cine de Talamanca del Jarama,equí teneis en abierto,sin censura y sin tener que pagar un duru,la película del mes.

http://www.dailymotion.com/video/xcnn23_friero-ice-trip_webcam

viernes, 19 de marzo de 2010

PROXIMAMENTE EN CAMBIO DE TERCIO...

Canal estrecha del friero,donde los sueños se juntan con las pesadillas (A)
Vista de otra manera acoxona daqué un pucuñin.



El finu el cumbre entre la niebla y nevando a todo nevar,nun se veía ni pa cantar.

Cuando yera un guajon y diba con el grupo a facer la ruta del Cares,siempre oía falar acerca del Friero,de sus escarpadas paredes y de la canal estrecha en invierno como una de les rutes de referencia en picos de Europa,asina un añu tras otru hasta que un día cansemonos de oílo, decidimos dir por nuestra cuenta y riesgu a probar. Fueron 25 hores de actividad que empezaron el miercoles 17 a las cinco de la tarde en cordiñanes y finalizaron el jueves 18 a las cinco y media de la tarde de vuelta en cordiñanes,mucha montaña,poca comida,clima cambiante,nieve horrible,hielo totalmente roto en la parte de arriba... vamos ,experiencias pa dar y tomar. Toy elaborando un video en el que combinaré videos que grabé con fotos y música apropiada a las circunstacias. Mientras tanto estes semeyes como anticipu en las que se nos ve metios en faena. No sé donde estan mis límites pero ahora sé que en la estrecha del friero nó.

martes, 16 de marzo de 2010

HAY XENTE PA TO!!!!!

Los límites del sufrimiento humano son inauditos,sorprendentes y maravillosos. Recientemente y por casualidad descubrí que había un fulano catalan que después de correr unos cuantos ironman y unas cuantas maratones Des Sables decide probarse a si mismo participando en el ultramán. Qué coño es el ultraman?? pues este prueba consiste en tres días de competición en los cuales se nadan 10km en aguas abiertas,se pedalean 421 km en bicicleta y se termina corriendo 84 km a pie. Todavía no he podido leerlo pero el asunto promete. No hay mejor caldo de cultivo que esti libru la vispera de marchar a facer la norte del friero en invierno JA JE JI JO JU. Gracias gustosiña vos adoro.
A muerte siempre!!!

sábado, 6 de marzo de 2010

Descansu + perres = teverga en directo.

Primera hora de la mañana nun taben ni les pites llevantaes pero lla taba el compango baxo cero mangaos nel escalón de Quiros.

Facía la ostia que nun venía a quiros a trepar,esto ye igual que montecerrao,vaya chaboles nin.
Al fondu peña rueda nun daba señes de buen tiempu pero ya que tamos,vamos trepar daqué.

No,no lu había pa hombre vale?? pero por lo menos tenienme controlau desde el refugio y sin prismáticos.

A medía que pasaben les hores paecía que los coches diben llegando y empezaba el ambientillo.

En esta vía la foto buena hubiese sio la de gustosiña cerrando les regletes a la altura de la cintura,blokear o morir.

Sacai les gafes de maera pa poder oteame en medio de la paré colgau tipo salchichón,eso si del buenu eh!!!

Esta foto nun te fae justicia gustosiña,pero ye que al dir escalando al límite nun podía sacate fotos y asegurate a la vez hoy distime munchu trabayu.

El encalome del día,por fin la petit guide topó la vía que se i dió per bien y fizola con los güeyos cerraos.


Y pa terminar una toma de el vasco-asturiano en una vía de les que me molen,corta,desplomadina con pasu cabrón y lance en medio del desplome.


Cuando salí arriba nun me lo creía ni yó,voy a tar fuerte y to oyisti,que tiemblen los jovenes que el abuelo ha vuelto.
Una vista del sector onde tuvimo calentando motores ,bueno calentando y quemando porque nun salimos de él.

La gustosiña pensando en su próximo 8C+ a vista mientras que baxabemos dirección aciera.

Esto ye lo último que me esperaba,la neña mirando-i el culo a una estatua que había pega nun muro,el mal de altura ye lo que tien fiyinos.
Otru finde en casa no castrón!!!-gritaba la neña mientres metía como una posesa tol material de escalada nel maleteru del coche.
-Ye que dan nieve a 300 metros y malísimo (disculpabame yo). -Pues marcho yó sola a escalar que toy tarazá de tar en Uvieu.
Cagon to lo que va de blanco,un par de llamaes,perres pa la cartera y al cabu de una hora y media tabemos en Teverga en un hotelín rural mirando los croquis de onde díbemos a escalar al día siguiente.Después de mucho mirar,de desechar un mensaje que nos dicía que fuésemos pal muro techo con los pedales de artificial y de ver que nun había suficiente nivel pa nosotros,decidimos cambiar de valle y probar en Quiros,tengo que decibos collacios que acertemos de pleno si bien al principio taba más frio que en verano llueu empezó a haber ambientillo de los wapos con muchu montañeru de los de antes batiendose el cobre como si fuese la primera vez oyisti. Lo demás llegó solo,que si pilla,que si voy petau,que si quinto más los cojones,que si nun traemos comida,que si vamos fumar unes coses que tenemos guardaes,y asina fué pasando el día hasta que ya la neña tuvo que dexalo porque ya sangraba hasta por los poros de les llemes (una espartana de les de toma y daca).Mañana trataremos de facer algo por Teverga,si mos dexa el tiempu y si los LOLOS que equí hay nun mos echen daremos guerra también mañana.
Medalla de Oro pa el hotel Alesga en Teverga porque ye la polla de wapu,porque los desayunos son cojonudos y por les habitaciones con calefacción y wifi.
Medalla de Plata pa la neña porque otru día más sigue con su progresión lenta pero segura.
Medalla de Fierro el melón de turnu por haber fecho un 8C en onde nun había más de quinto.