









Esto ye lo último que me esperaba,la neña mirando-i el culo a una estatua que había pega nun muro,el mal de altura ye lo que tien fiyinos.
Otru finde en casa no castrón!!!-gritaba la neña mientres metía como una posesa tol material de escalada nel maleteru del coche.
-Ye que dan nieve a 300 metros y malísimo (disculpabame yo). -Pues marcho yó sola a escalar que toy tarazá de tar en Uvieu.
Cagon to lo que va de blanco,un par de llamaes,perres pa la cartera y al cabu de una hora y media tabemos en Teverga en un hotelín rural mirando los croquis de onde díbemos a escalar al día siguiente.Después de mucho mirar,de desechar un mensaje que nos dicía que fuésemos pal muro techo con los pedales de artificial y de ver que nun había suficiente nivel pa nosotros,decidimos cambiar de valle y probar en Quiros,tengo que decibos collacios que acertemos de pleno si bien al principio taba más frio que en verano llueu empezó a haber ambientillo de los wapos con muchu montañeru de los de antes batiendose el cobre como si fuese la primera vez oyisti. Lo demás llegó solo,que si pilla,que si voy petau,que si quinto más los cojones,que si nun traemos comida,que si vamos fumar unes coses que tenemos guardaes,y asina fué pasando el día hasta que ya la neña tuvo que dexalo porque ya sangraba hasta por los poros de les llemes (una espartana de les de toma y daca).Mañana trataremos de facer algo por Teverga,si mos dexa el tiempu y si los LOLOS que equí hay nun mos echen daremos guerra también mañana.
Medalla de Oro pa el hotel Alesga en Teverga porque ye la polla de wapu,porque los desayunos son cojonudos y por les habitaciones con calefacción y wifi.
Medalla de Plata pa la neña porque otru día más sigue con su progresión lenta pero segura.
Medalla de Fierro el melón de turnu por haber fecho un 8C en onde nun había más de quinto.
No hay comentarios:
Publicar un comentario