lunes, 28 de septiembre de 2009

EL RETORNO DE LA MOSTADIELLA.
















Que gustin da collacios mios,volver a comer un poco chorizu y un poco carne enpaná nel monte. Después de comer tantu quesu en Amsterdam taba ya quedándome cara ratón,menos mal que el espíritu de la mostadiella vovió por sus fueros.
Que si pa el Maciédome,que si el retriñón,que si a ver la berrea...Total que esti domingu pasau,nun teniemos na claro pa onde ir,el día anterior había tao falando con el gran Guide (gracies hermanu por los conseyos pa dir de ruta) acerca de como dir al Maciédome en Pendones,pero yo nun acababa de velo claro más que na porque con mi super orientación,podiemos acabar faciendo el camín de Santiagu. Entos optemos por dir hasta Caleao y tirar direccion valle Xulió arriba, con intención de atacar el Retriñón. Digo con la intención porque...Su piuta madre!! vaya cuesta de vaques,tenies razón gran guide,ye más llargu de subir que un telemaratón de telecinco,lleguemos al campu intermediu y la falta de aclimatación fizo que nos quedásemos ellí y optasemos por facer un picu menos altu pa dir entrenando el asuntu. Tomemos unes barrites enerxétiques nueves que mos había dao el patrocinaor pa probar (sabor a carne empanao y chorizu) y namás terminar el asuntu ataquemos con to.
Una y otra vez,disfruté como un wezeer viendo como la mio pichona se curraba una subida super técnica,super segura y a su aire sin que la presión y xugase una mala pasá. Cuando llegamos a cumbre,rodaron les botelles de vino y el alcohol a metro ochenta,lo nuestro no eh!!!,lo de un grupeto de paisanos que había ellí y que diben preparaos con todo tipo de lujos. Recordaronme a un paisanu del grupo que diba con la tabla de partir embutio y la pala rasera enganchá na mochila,tamien había ellí un perro como el de Odón que me fizo la trece catorce porque resulta que nun llera de naide y quedose na cumbre hasta el final.
-...Probe wuau,seguro que estos fartones nun-i dieron ni migalles (rugió de colera la mio pichona) -...Tranqui vie (dixi yo) que baxiamoslu como si lu tengo que meter na mochila...
De probe nada oyisti,vaya caradura que se gastaba el perru,bebiome mediu litro de agua y llueu sin te visto nun me acuerdu,tiró pa baxo como el tiru. A más quien dixo que la berrea yera al amanecer y al anocher,desde que lleguemos hasta que tiremos pa baxo,berros,berros y más berros, a última hora ya taba un poco tarazau de tanto berrar.
Tiremos pa baxo y a les siete hores tabemos de vuelta nel campu base,cansaos pero con les cuerdes fijes ya preparaes y el campu de altura fechu pa el próximu ataque al retriñón.
Agora a recuperamos un poco pa llueu da-i a romper.
Mención especial pa la mio pichona que tecnicamente cada día va mejor,bravísimo neña,me inspiras constantemente.
Mención especial a Odón (gran guide y gps tamañu natural) porque ye capaz de decite desde la distancia que hay hasta cualquier picu,hasta onde tan colocá ca piedra del camin per onde teniemos que zapatiar,gracies máquina.
Mención especial a to la xente a la que llevo en el cuore y que ca vez que me subo a un picu,por pequeñu que sea,recuerdo con tol cariño del mundo.
Que la fuerza de la mostadiella sea con todos vosotros.






sábado, 26 de septiembre de 2009

UN DE BURGANEO EN AMSTERDAM!!

http://picasaweb.google.es/guerreromachaca/Amsterdan

Igual que el bonilla de los Serrano,pero igualitu collacios,vaya putes que les pasé oyisti,en verdá esta crónica tenía que facela la mio pichona que aguantó como una xabata los continuos ataques de pánico que sufrí a causa del idioma.Empezando por namás posase nel aeropuertu de amsterdam,hasta el final cuando una wuajaca nun quería vendeme una botella de cola ya a puntu de embarcar dirección a Barcelona. La verdá ye que sería demasiao engorroso contabos como yeren les entamaes con el idioma,amás tuve varies y de les de contar en direto,sin aparatos de estos por el medio.Basta decibos que la situación siempre yera la mesma,entraba en cualquier yau,intentaba tomar la delantera de la conversación con una frase lapidaria de mi ingles de colloto,los cabrones de ellos en vez de complaceme...Que va, -...estrorgen farden un nardem in the sumaker?...- contestabenme los fulanos aquellos. Entós sucedía los siguiente: Gotarra de sudor bajando por mi sien,cara de cono,nudu nel estómagu y la mio pichona partiéndose la caja y acudiendo en mi ayuda.Esta situación ya vos digo que se repitio en varies ocasiones. A parte de esto,to lo que dicen na tele ye verdá,doy fé de ello,por ponebos un exemplu,les ambulancies son la furgoneta del equipu A,nada de gas-oil,gasolina a dolor,los picoletos que van en moto,faen caballitos cuando se calienten y quemen rueda saliendo de los semáforos,la xente va a piñón en vespinos sin cascu,pues dir en pelota que nadie ta va a decir nada de nada,pues salir de fiesta cualquier día de la semana que hay ambiente a metro ochenta,el nivel de vida ye de flipar,dante subvenciones hasta por respirar,en cualquier calleja de mala muerte te encuentres sustancies de calidá y cualquier llugar ye per bonu pa montar un espectáculo. Tuvimos na mayor tienda de consoladores del mundu,diba por secciones,estrias,sensaciones,grandes penes,sabores etc etc...
Tamién collacios vimos la misma que de los consalaores,pero en condones. Los mercaos cayexeros,son lo máximo,igual topes unes gafes Ray-Ban autentiques por 5 euros porque son vieyes,que compres una bici por 10 euros. Pero a esti gordazu que suscribe,lo que más lu impresionó de Amsterdam fué.... Les bicicletes,alucinante,una ciuda en onde les bicis tienen prioridá sobre todo tipo de vehículos a motor.Vimos xente faciendo de to mientres montaben en bici,bueno casi de todo (ya me entendeis picarones) y cuando dibes a comprar una bici,yera como si dibes a comprar una furgoneta. -....¿Como la quies,para carga,para pasajeros o mixta?...- yera lo que te preguntaba el fulanu de la tienda. Nun voy molestabos más oyisti,porque podría tar esciribiendo de esta ciudá hasta mañana,pero lo meyor que faceis ye dir y velo vosotros mesmos,yó y la pichona vamos volver. En 2008 había 800.000 habitantes y 600.000 bicis,más de 1000 restaurantes y más de 3000 chigres puedo deciboslo más alto per más claro ta jodio. En el enlace de arriba teneis les fotos de esti humilde castrón y su queridísima pichona.

miércoles, 23 de septiembre de 2009

ASTURIANOS EN EL MUNDO- BARCELONA.

http://picasaweb.google.com/guerreromachaca/Barcelona

Toy un poco espesu querios llectores,tengo que admitivoslo,resulta que tengo tantes coses que contabos que nun se per onde empezar,espero nun escaecer na y ser lo más concretu posible,pero va a ser muy dificil porque nesti viaxe que empezó en Barcelona y acabó en Amsterdam podría decise que fice casi de todo. El asuntu ye que el primer día en Barcelona a piñón tol día.Del airport al bus,del bus al metro y del metro (su puta madre que calor fai nel metru,yo nun se pa que me duchaba cada día porque total) y del metro al hotel na cai del PARALELL,a 15o metros de la sala BAGDAD (nun fuimos,no por ganes sino porque a les 22 hores zulú de la nuechi nun podiemos ni con los collones),duchina de rigor y...Pa Montmeló,pero a ver el circuitu como naide lu ve,que ye desde la pista pegando pasaes con un FERRARY F-430 cabrio,nun me digais como ye el asuntu porque ye imposible de explicar lo que se siente desde que lu ves.Cuando ya volvía de montmeló de pilotiar tovía taba flipando y trantando de que el cocó asimilase todo lo que había pasao. Sensaciones a raudales oyisti,inolvidable experiencia un millón por cien recomendable. Esto habia tramaomelo de manera ninja la mio pichona en sin avisar y claro pasó que el asuntu pillome con los calzones puercos y acabé con el revolver em rio (se me va la pinza). Esi día acabemoslu tomando cervezes por barriles (ya vos dixe que facía un calor...) y cenando nun chigre gallegu que había en frente del hotel. Al día siguiente LA BOQUERÍA, y pongolo en mayúscules porque ye lo que hay que ver en Barcelona,por lo menos pa mí.Ye una mezcla de plaza de abastos de to la vida con un Hipercor,había de to,apetezte todo de todo,garré una fartura de fruta que llueu tuve que dir con bombachos tol día. LLueu tuvimos en les Rambles,onde casi nun cabía una alfiler (vaya ambientazu),había mimos,artitas,punkis,mallabaristas y mosos de escuadra a dolor en toes elles. Cenemos nun restaurante italianon onde pusime como el uñas y llueu. También anduvimos per el puertu deportivu onde comprobé que los yates de los power point que a veces recibo nun son maquetes,sinó que de verdad existen,pa mi que Briatore tenía el del ellí aparcau,tuvimos también en un chigre que llera una bosque por dentro,pa pedir un capuchina tenies que dir apartando les fueyes del focicu (si lu ven Peru y Ruben ya ta armá) y vimos a Colón.Esi día nun me acuerdu onde cenamos pero digobos que seguramente en un chigre de mala muerte cerca de les Rambles (que ye onde meyor se come) porque lo que ye en les Rambles...(enculada máxima).
Pa terminar el ultimu día fui a ver la sagrá familia y la torre agbar.Mención especial pa el sitiu onde meyores moxitos tomé hasta agora EL RABIPELAO en una calle paralela al puertu deportuvi después de pasar el gobiernu militar. Un conseyu que vos voy dar ye que...Les rambles son de puta madre pero si vos perdeis por to les calluques de alrreor,podeis topar sitios que nun vais olvidar na vida,tanto pa comer como pa sentar el panderu a tomar daqué y ver paxar la cantidá de xente distinta que vive en un mismu sitiu.LLueu de Barcelona calenteme y marché pa Amsterdam,pero eso va dir en otra crónica.

viernes, 18 de septiembre de 2009

De vuelta

Aquí os dexamos las fotos de la "última cena".
Próximamente crónica de "Un de Burganeo en Amsterdan"....

http://picasaweb.google.com/guerreromachaca/AliBabaYLos40Collacios

martes, 8 de septiembre de 2009

From la Ciudad Condal

Sólo os recuerdo que estamos de vacaciones (joderos los que ya las acabasteis) y que no actualizaremos el blog hasta que retornemos a la nostra casiña.
Además queremos dabos les gracies por facenos los paisanos más felices de la tierra por unes hores.Fue una cena inolvidable (voy a llorar otra vez) y que desde el sábado dexé de echar el euromillón porque ya soy el paisanu más afortunau de la tierra,que digo de la tierra,del universu.
Bueno pues eso que os den que vamos dir a tomar el vermouth que pa eso tamos de vacanzas (joderos los que ya las acabasteis).
Posdata:Sabeis que estamos de vacaciones??? je je je je je je je

Fdo:Alí baba y los cuarenta collacios.