lunes, 28 de septiembre de 2009

EL RETORNO DE LA MOSTADIELLA.
















Que gustin da collacios mios,volver a comer un poco chorizu y un poco carne enpaná nel monte. Después de comer tantu quesu en Amsterdam taba ya quedándome cara ratón,menos mal que el espíritu de la mostadiella vovió por sus fueros.
Que si pa el Maciédome,que si el retriñón,que si a ver la berrea...Total que esti domingu pasau,nun teniemos na claro pa onde ir,el día anterior había tao falando con el gran Guide (gracies hermanu por los conseyos pa dir de ruta) acerca de como dir al Maciédome en Pendones,pero yo nun acababa de velo claro más que na porque con mi super orientación,podiemos acabar faciendo el camín de Santiagu. Entos optemos por dir hasta Caleao y tirar direccion valle Xulió arriba, con intención de atacar el Retriñón. Digo con la intención porque...Su piuta madre!! vaya cuesta de vaques,tenies razón gran guide,ye más llargu de subir que un telemaratón de telecinco,lleguemos al campu intermediu y la falta de aclimatación fizo que nos quedásemos ellí y optasemos por facer un picu menos altu pa dir entrenando el asuntu. Tomemos unes barrites enerxétiques nueves que mos había dao el patrocinaor pa probar (sabor a carne empanao y chorizu) y namás terminar el asuntu ataquemos con to.
Una y otra vez,disfruté como un wezeer viendo como la mio pichona se curraba una subida super técnica,super segura y a su aire sin que la presión y xugase una mala pasá. Cuando llegamos a cumbre,rodaron les botelles de vino y el alcohol a metro ochenta,lo nuestro no eh!!!,lo de un grupeto de paisanos que había ellí y que diben preparaos con todo tipo de lujos. Recordaronme a un paisanu del grupo que diba con la tabla de partir embutio y la pala rasera enganchá na mochila,tamien había ellí un perro como el de Odón que me fizo la trece catorce porque resulta que nun llera de naide y quedose na cumbre hasta el final.
-...Probe wuau,seguro que estos fartones nun-i dieron ni migalles (rugió de colera la mio pichona) -...Tranqui vie (dixi yo) que baxiamoslu como si lu tengo que meter na mochila...
De probe nada oyisti,vaya caradura que se gastaba el perru,bebiome mediu litro de agua y llueu sin te visto nun me acuerdu,tiró pa baxo como el tiru. A más quien dixo que la berrea yera al amanecer y al anocher,desde que lleguemos hasta que tiremos pa baxo,berros,berros y más berros, a última hora ya taba un poco tarazau de tanto berrar.
Tiremos pa baxo y a les siete hores tabemos de vuelta nel campu base,cansaos pero con les cuerdes fijes ya preparaes y el campu de altura fechu pa el próximu ataque al retriñón.
Agora a recuperamos un poco pa llueu da-i a romper.
Mención especial pa la mio pichona que tecnicamente cada día va mejor,bravísimo neña,me inspiras constantemente.
Mención especial a Odón (gran guide y gps tamañu natural) porque ye capaz de decite desde la distancia que hay hasta cualquier picu,hasta onde tan colocá ca piedra del camin per onde teniemos que zapatiar,gracies máquina.
Mención especial a to la xente a la que llevo en el cuore y que ca vez que me subo a un picu,por pequeñu que sea,recuerdo con tol cariño del mundo.
Que la fuerza de la mostadiella sea con todos vosotros.






2 comentarios:

El baul del montañero dijo...

Que pasa rapazones, pues el Domingo tambien tuvimos nosotros por REDES pero "monte de bajura", subimos al Alba a dar un pasein. Nosotros tambien empezamos con la aclimatacion, que esto de vivir a nivel de mar acaba con uno.
Un saludin pa los dos.
Besos

GM Texu dijo...

Pa eso tamos brother!! A ver si pa la próxima puedo dir con vosotros, pero con esta oposición de los "güevos" nun tengo tiempu pa garrar un dia en condiciones.
Bueno ya hablamos y, como siempre, pa lo que sea telefonazu. Ya sabes, servicio de "telemontaña a domicilio" 24 horas al dia.

Un abrazu pa los dos.