domingo, 19 de abril de 2009

EL SUAÑU DEXA DE SER UN SUAÑU!!


Cuando empecipiaba esti añu,ya tenía yo la sensación que diba a ser uno de los meyores años y que los 29 diben ser el comienzu de la era en la que los suaños de to la vida empiecen a facese realidad. Ya habiemos terminao el añu pasau con el listón muy altu porque dir a ver a "mayumana" hubiese sio lo máximo,pero...cuando una mente inquieta como la de la mio neña ta siempre en alerta escuchando la cantidá de burraes que digo yó a lo llargu del día pues pasa lo que tien que pasar.
El día ocho de mayu vamos a ver a Lenny K a Madrid ,lo máximo oyisti,casi palmo cuando tuve les entraes na mano pero... Les coses nun se diben quedar en eso.
Llega el día del mi cumpleaños y...Dios,dios,dios,dios,dios,dios,ssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,toma,toma,toma,toma,que me da un infarto tirome en suelu pataleo casi me caen les llágrimes de emoción ,entraes pa el conciertu de "METALLICA" en madrid en Julio.
-Pero si facía meses que nun habia entraes,como lo ficiste,yes mágica ma vie!!! -dicia yo mientres-i daba besos a dolor y miraba fascinau esos dos cachos de papel que me van a transformar en otra persona mientres que viva.
Resulta que la pichona ya llevaba con les entraes garraes fae la ostia y teniaselo bien guardao la capullina. Da igual que salga de guardia esi día,da igual que tenga que dir al concierto ,salir del conciertu,garrar el Alsa ,subir pa asturies y dir a currar de frente,todo da igual. Gracies vie!! nun tengo pallabres,ni actos,nunca seré capaz de tar a la altura de esti regalín que me ficiste,pero voy a intentalo a muerte que pa eso soy de Burganeo oyisti. Gracies tamien a los que vos acordasteis del emigrante y me felicitasteis,sois la poya con cebolla.

1 comentario:

El baul del montañero dijo...

Que cabron, que perro que envidia, lo de Lenny ya lu vi y merez la pena, pero que cabron vas a ver a METALLICA que cabron, y cabron hasta la saciedad, yo tuve "LA SUERTE" de ir al "NO" concierto que dieron en XIXON fae unos años, que cabron, disfrutailo, sacai fotines y cuando teis en el concierto llamaime pa escuchalos en directo, jejejejeje.
PD: CABRONES!!!!!!!!!!!!