

El día ocho de mayu vamos a ver a Lenny K a Madrid ,lo máximo oyisti,casi palmo cuando tuve les entraes na mano pero... Les coses nun se diben quedar en eso.
Llega el día del mi cumpleaños y...Dios,dios,dios,dios,dios,dios,ssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,toma,toma,toma,toma,que me da un infarto tirome en suelu pataleo casi me caen les llágrimes de emoción ,entraes pa el conciertu de "METALLICA" en madrid en Julio.
-Pero si facía meses que nun habia entraes,como lo ficiste,yes mágica ma vie!!! -dicia yo mientres-i daba besos a dolor y miraba fascinau esos dos cachos de papel que me van a transformar en otra persona mientres que viva.
Resulta que la pichona ya llevaba con les entraes garraes fae la ostia y teniaselo bien guardao la capullina. Da igual que salga de guardia esi día,da igual que tenga que dir al concierto ,salir del conciertu,garrar el Alsa ,subir pa asturies y dir a currar de frente,todo da igual. Gracies vie!! nun tengo pallabres,ni actos,nunca seré capaz de tar a la altura de esti regalín que me ficiste,pero voy a intentalo a muerte que pa eso soy de Burganeo oyisti. Gracies tamien a los que vos acordasteis del emigrante y me felicitasteis,sois la poya con cebolla.