miércoles, 25 de marzo de 2009

TRABAYANDO EL PATROCINAOR !!

sufrid sufrid malditos roedores!!!
Quien me diba a dicir que después de vieyu diba a salir en internet y todo.
Vamos facer el nudu en condiciones que aguantar por tantu pesu tien riesgos.
Esta semeya ye de copa del mundu por lo menos.

Ahí teneis coyacios,la nueva sensación del free climb asturianu.
Estos patrocinaores tan en too,con la mangesera y los gatos a juegu,ye la ostia!!
Va tan sobradina que hasta i-da tiempu sonreir a cámara oyisti.
Digosbo yo collacios que los seguros del roco son buenos porque pa aguantar al xabalí.

Muchos piensen que la magnesera ye pa eso pero yo tengo mi secreto pa encalomar...
Agora vamos dir a trabayar un poco más na roca.
Quedaibos con esta foto que ye la próxima imaxen de adelgazantes biomanán.
Vaya día más guapu collacios,hubiese dao un deu por habeme quedao allí pa seempre.
Veis lo que vos dicia!!! ni llegó a sudar siquiera de equí a campeonato del mundu un pasin...

Anda vidi!! se buena sube tú de primera que yó me cago por la pata.
Vaya disfrutar collacios,condiciones inmexorables.
si me lleguen a subir una sidra y unos concejales ellí quedo.
Bueno collacios,lo dicho,que hay una nueva cordada de moda en esto del puntu roxu,la bella y el xabalí, ella pon la dulzura,la técnica y la estética y yó pongo la fuerzona y unos collones como el caballu de Esparteru. Tengo que dicibos que la neña ya recibió varies ofertes de patrociniu,entre elles cabe destacar la de "Armani" o la de "El Corte Inglés" pero ella diz que ye independiente y que pasa de eses coses. A mí lluevenme les ofertes de otres marques:fabada Litoral,callos La Tila,Bollería Martinez,Biomanán,Bio centuri,preservativos control etc etc.
Pero yó paso de patrocinios que llueu dexamos de pasalo bien escalando que ye de lo trata no??.
Bueno pos eso pichones que la temporada de deporte y actividá da comienzo en esti nuestru queriu blog con unes fotos de activida esquilaora,tenemos proyectao dir a Quiros un día y otru a Valdehuesa por si vos interesa apuntabos con nos a pasar un día de puta madre tomando el sol y lo que sea después porque...acordaibos de que lo meyor siempre ta por llegar por muy bien que lo pases esguilando lo meyor siempre será la compañía y en esto del monte cuantos más seamos muchu meyor.

No hay comentarios: