lunes, 23 de agosto de 2010

Con la moneda vamos a Roma!!!!







Pipi...pipi...pipi...pipipi...pipipi...pipipipipipipipipipipipiipipipipi...
-Su puta m...pero que hora ye que esti cabrón ya ta dando la brasa?? (rujo cual león).
-Será que ya ye la hora de ponese en pie castrón (contesta la neña,incapaz de abrir los ojos).
-Cagon mi cabeza pero si acabamos de acostarnos.
Total que a les 6 y media de la mañana comienza la jornada,desayuno rápido,bocadiellu a la mochila,agua a metro ochenta,dos manzanes etc... Programamos el día,la hora y el añu nel delorian,metemos unos pulgos en el depósitu y ...Llames en la carretera y a las diez menos cuartu aterrizamos en el Jitu Escarandi. Furgos y autocaravanes a dolor,topemos un sitin entre dos furgos matizau,ponemos el mini-short,echamos crema de factor 20 y llueu enrriba de esa una factor 50 y salimos afogaos de calor dirección al casetón de Andara. En una horina llegamos al refugio en onde degustamos unes ablanes (avellanas) consultamos con el papel que había sacao de la ruta por internet y después de charrar un poco con el guarda salimos pa arriba. LLegamos a un cruce,miramos el papel y seguimos per onde nos paez que el papel indica. De repente oimos voces... -Chavales pero vosotros nun dibeis pa la rasa??? (el guarda del refuxiu que taba cogiendo nieve metiu en un furacu). -Si oh pa allá vamos. -Per onde vais nun yé teneis que dar la vuelta y en onde la llaguna roxa tirais to pa arriba y ta indicao si mirais les paredes con pintura,dirección la morra lechugales.- Vale gracies manin.
Durante al menos cinco minutos,maldigo,baxen to los santos en fila del cielo y le deseo lo peor al zoquete que describió la ruta en el papel que traigo,mi amor propio herido de muerte.
Después de limpiame el culo con el papel decidimos utilizar el vieyu trucu de la moneda al aire pa decidir ca vez que topamos un cruce. El reloj marca que tamos a 29 grados,el motor empieza a recalentar,nun hay una puta sombra oyisti,a les doce y media la mañana facemos cumbre en la Rasa de la inagotable. Tira una brisina fresca que nos permite echar el culo a tierra y disfrutar de les vistes del torrecerredo,la morra etc etc... Demasiau calor manin,la gran evasión ye un echo,baxamos como misiles dirección al refuxiu no en sin antes perder el camín unes cuatro o cinco veces.LLegamos al refuxiu,un par de refrescos y el bocadiellu cae sin remediu. A les tres y media tamos de nuevu en el coche. LLames en la carretera y apaecemos en Arenas de cabrales,cuando salgo del coche noto como les chancles se me peguen al asfalto,el termómetro del coche marca 37 grados,tomamos un garragón de café con xielu...más pulgos al depósitu y apaecemos en Aviles,cañeteo,tapeteo,bailoteo,mojiteo y cuando poso el culo en la cama son les tres y media la mañana. En total el ordenador de a bordo marca ¡21 HORES DE ACTIVIDAD! nun ta mal pa una pareja de treintaañeros oyisti. En esta ocasión la medalla de oro ye pa el guarda del refuxiu por salir de un furacu cuando se mascaba la tragedia,la medalla de plata ye pa mi porque...porque me da la gana coño,ya ta bien de tanta gaita,el piolet de oro ye pa la neña porque ta en un estao de gracia total y porque lleva dos años aguantando a esti llocu de la vida y apasionau de la inquietud (gracias te doy por ello).

domingo, 8 de agosto de 2010

UBIÑA,TRAINING TRIP ONE!!!!!













Tras el parón vacacional que todos atletas de élite tienen,el compango baxo cero team volvió con la motivación intacta.

Salgo de currar por la mañana,muertu sueñu,mala guardia,su puta madre,siempre que voy a facer algo danme la nuechi... La neña más motiva que nunca pasa a buscame,el tiempu ta raru,paez que hasta quier xarazar un poco. Metemos pieles de plátanu y pulgos de manzana en el depósitu,programamos hora,llugar y añu,arrancamos,llames en la carretera y de la que vas plas,total que a les diez apaecemos en Tuiza,the first problem,ya nun hay sitiu pa aparcar,
Después de tirar en coche enrriba un bordillu,poner el mini-short y echar crema solar hasta en el ojete,salimos disparaos dirección al refuxiu del Meicín,ni siquiera paramos a echar un tragu,seguimos dirreccion al collau de Cerreos,empezamos a echar en falta alguna sombrina porque lorenzo ta dando-i a romper oyisti. LLegamos al collau con los intermitentes encendios y el pañuelu por la ventana,paraina a comer unes ablanes y char un tragu al resecu gaznate. -Por onde vamos a subir cigarrón? (pregunta la neña). -Pufffff,bueno,esto....creo que por aquel fraillón de roca algo se podrá facer (contesto con la boca llena de ablanes). Mientres tanto Lorenzo seguía calentando el ambiente a la sazón y la mio cabeza echaba fumo. Empezamos a subir,poco a poco,decido poner ritmo de 4.000 metros,el reloj marca que subimos a 10 metros minutu y cuando me quiero dar cuenta tamos metios en un pedreru que se funde Jesucristo,momentos de tensión,la neña bloquea y nun ye quien ni a salir del pedreru. Voy a por ella y consigo sacala del apuru. Decidimos entos metemos por un vira en onde hay que usar les manes constantemente.El resultao fué una trepaina maravillosa. Cuando salimos arriba nun quepo en mí de gozo,no tanto por mí como por la neña que otru día más (y ya son muchos) sigue sorprendiéndome,dispuestu a quemar la tarxeta de memoria de la cámara llego a cumbre de Peña Ubiña y entos... Millones de criaturas diminutas nos atacan por doquier,sufrimos el ataque de los mosquitos asesinos de montañeros,sacamos dos miserables fotos de cumbre y salimos dando rueda de aquel infierno. Baxamos como podemos per onde subimos,de culo,de craneo,de llombu,garramonos hasta con los dientes.A les tres y media de la tarde,toy que deboro,voy rollendo huesos que voy topando per el prau,paramos a comer...y pa abaxo como tiros,pasamos otra vez por el refuxiu en sin parar,cuando llego al coche veo con estupor como el mezquino Lorenzo me quemó los gemelos y les rodilles (me cagaré en to a posteriori en la ducha) y le neña tien les piernes del color del pimentón.Un día de puta madre, y cuando digo de puta madre... Gustosiña,ya nun me queden adjetivos pa ponete... Solo puedo decir BRAVO.

miércoles, 4 de agosto de 2010

THE TOUBKAL PROJECT!!

Ante todo pido disculpas publicamente por la falta de actividad de estas semanas pero ye que el calor,la playa y el exceso de curro ye lo que tienen. Les buenes noticies son que por fin el proyecto toubkal tá en marcha Yuuuuuuuujjjjjjjjjjjjuuuuuuuu!!!. En septiembre un servidor y la más guapa de les neñes nos vamos a hacer una rutilla de 8 días el macizo del Atlas,la rutilla incluye la ascensión de un par de cuatromiles. Tengo unes ganes de la virgen pues ye la primera salida un poco seria que faigo al monte. Ya tengo la ruta con el muleru,el cocineru y el guía además de los billetes de avión desde Madrid. Habrá que entrenar un poco pa que nun mos pille el asuntu de sopetón asina que esti mes tol mes metios en monte como cabres.