miércoles, 24 de febrero de 2010

HOY SI QUE TRABAJAMOS BIEN GUSTOSIÑO!!

Sergio,álias el finu tomando el solano en la última reunión saliendo ya del corredor.
"V" álias el vasco,cargau de fierro saliendo a la última reunión,que maravilla de corredor y si llega a tar con hielo abondu huebiese sio la polla con cebolla.

El últimu llargu llera preciosu,hielo,roca,inclinación,hierba,mixto en toda la pallabra y con llugares de puta madre pa meter fierro que ye lo que más mola.


Nun fai falta dicir que los tramos más técnicos fizolos el guide de Anzó,yo dedicábame a portear fierro y a abrir huella pa que nun se me cansase el que llueu tenía que sacar el llargu alante.

Esta foto ta sacá desde la reunión onde taba yó colgau,nun se aprecia la inclinación pero digobos que inclinaba de carayo,cuando llegó el finu y vio la reunión colgadina de 2 friends,aptececia-i dame nel llombu con la maza hasta baldame.

Viendote escalar otra vez,nun te puedes hacer a la idea de la felicidá que albergaba la mi patatina,que gozada y además con la maza arrastrando pa entrenar con lastre.

Equí podeis observar como "V" facía de les suyes,el segundu llargu preciosu,60 metros aprox y un par de friends metios a cañón en sendes fisures.


De nuevu otra toma del vasco en el llargu numeru 2,de onde toy tovía me quedaben unos metrinos hasta buscar un sitin pa montar la reunión,la cuerda apurábase al máximo.

Que bien me vinieron los friends recien compraos,fisura que topaba,fisura que arremendaba con un cacharru de esos y la verdá ye que me daben confianza.


El canalón onde tábemos metios llera maravillosu,ambiente invernal cien por cien,gracies finu por estes fotos que me sacaste,en esta empezando el segundu llargu.



En esti momentu dimos por finalizau el primer llargu que fizimos sin asegurar porque había mucha nieve,si hubiese habio hielo esti llargu ya tendría que habese fecho asegurandose.


Esta ye la entrá al canalón propiamente dicha,sombra,paredes a ambos llaos que nun te dexaben ver namás que pa arriba y pa abaxo,ambiente de escalada cien por cien,brutaaaaaaaaallllll.

La entradina del canalón visto desde abaxo.







Despúes de la cagada de la Polinosa había ganes de revancha con el monte un sms y una llamada sellaron la siguiente misión de el Amazing Team, el proyecto llera un canalón que se veía desde la subida al puertu de les señales y que el finu había probao en solitario dándose la vuelta porque nun había ganes de matase.Esta vez ni el frio ,ni el enterrar hasta les rodilles con la puta nieve costra pudo con nosotros,el correor sucumbio ante el empuje de los viejos roqueros,dexandonos un soberviu sabor de boca y haciendo que la motivación se dispare pa volver a atacar la Polinosa. Que se preparen que los viejos roqueros nunca mueren y aquellos que nos dieron por acabados tendrán que rendise ante las evidencias,si bien la discrección siempre será nuestra nota dominante. Espero que hayais disfrutao con les peripecies de zipi y zape.

martes, 16 de febrero de 2010

TANGO Y CRASH !!!!!

El finu dando cuenta a sus patrocinadores de que tábemos enteros tras un día frenéticu.
El que llevaba los carving a esta hora ya renegaba de ellos.

La línea amarilla marca la ruta y hasta donde llegamos,la parte de arriba tenía pinta de tar de película de terror,la falta de comida,de material y los problemas físicos ficieron el resto.
Les vistes que había desde el corredor yeren de ensueñu y el día que tuvimos fué de los irrepetibles no tanto por la montaña sino por la compañía que llevaba.

El picu la cruz al solecin mientres que nosotros tabemos metios en la mayor nevera del Manpodre.

Después de conseguir descender de una pieza hasta el principiu del corredor,la inclinación del valle invitaba a utilizar la técnica del culo en tierra pa baxar a to trapu.

Detalle de la reunión sobre la que rapelamos el últimu resalte,a prueba de bomba segun el finu... -Charly yo confio en tí!!! (respondí yo).

El finu asegurando mientres yo destrepaba de manera poco ortodoxa ,pero muy efectiva,hasta por debajo del primer resalte.

Esta foto ta sacá desde la reunión que teníamos montá pa pasar el segundu resalte,les fotos nun son buenes y tampoco se ve mucho pero les condiciones nun taben pa bromes y quitar el guante pa la cámara costabate el perder el tacto en la mano durante media horina.



Detalle de otra reunión en la que enterramos el piolet en el hielo para asegurarme yó y metimos un clavo como pudimos en la roca para instalar el seguro de la cuerda.


Esperando al finu pa encordase.LLegar hasta la base del corredor fué un infierno,nieve super blanda hundiendonos hasta por encima de les rodilles. -¡ Charly esta huella en Pakistan tengo entendio que se paga a 20 euros la huella! (me dixo el finu cuando llegó hasta mi)

Entrando en el cono de deyección del corredor,bien arrimaos a la derecha porque la cantidá de nieve nun facía pensar en na buen0,tovía taben les enerxies intactes.

Equí tuvimos que parar porque el finu negose a dar un pasu más hasta que nun echásemos un tragu de agua. -LLévote la mochila ??? dixi yo -Pues llevame la p... que me pesa mucho (respuesta del finu)


Saliendo de Maraña, el finu con les tables dispuestu a dame caña,yó andando y motivau a no perder mucho terreno.

LLegamos a Maraña,tol material tirao en suelu, dos bajo cero,les 9 la mañana to preparao pa la batalla.

Los protas:Sergio Sanchez,alias el finu,como Tango. Valentín ,alias el vasco,como Crash. Camín de Tarna ,tovía llera de noche,les cares de sueñu habien dexao pasu a les de la motivación,de echo creo que la motivación pegaba nel techu de la furgo.

Estes fotos son lo único que puedo enseñabos de el intentu que ficimos a la norte de la Polinosa,pídobos perdón por la escasez de semeyes,porque la verdá ye que nun taba la cosa como pa andar perdiendo el tiempu,mucho muchísimo frio ,yo tovía tengo hormigueos en los deos de les manes hoy,condiciones horribles del corredor,con muchísima nieve y capisima de hielo debajo,aproximación fatigosa pues la nevada que había caio nos hacía hundimos hasta la rodilla y el material que llevábemos tampoco llera como pa tirar volaores.
Que cojones!!! les coses como son,pasemosles de a kilo,su putisima madre,vaya reventada pero...Vaya gozada,luchar,luchar,un pasu,otru,otru ,la libertad que te da el ser dueñu de tus actos mientres dejes que el pensamiento vague de un lugar a otru, de una cima a otra,el aliento de mi hermano mayor ,Sergio algo tan sencillo como copartir contigo una barrita energética,un tragu de agua y un largu de cuerda hacen que salga lo mejor de mi por males que sean les condiciones.
Sólo decibos que aún ahora mientras escribo comodamente calentito al lado de un café ,todavía sigo allí arriba.

domingo, 7 de febrero de 2010

DESAFÍO EXTREMEÑO





El guía oteando que todo tuviese en orden.
El yeti saliendo de la niebla!!!
Gustosiña marcando el pasu más seguru posible (bravisimo)

Duelo de perrazos nel Manpodre!!









El porteador preparando pa comer y recoyendo el material.



Amigos,amigas,videomaniacos,queridas familias y demás animales bípedos,como veis,la xornada del Domingo dió pa mucho. Salir de currar, la mio gustosiña y el rey del homenaxe ya taben esperandome,garrar el bólido y a pinón dirección Maraña como el tiru. Llegamos a Maraña y contratemos a un guia local que mos salió muy baratu porque sólo tuvimos que da-i comida (vease peazo de mastín). Después miradina al mapa y... -Pa onde vamos dir??? (pregunta de rigor del homenaxe-man) . - Bueno,esto,vamos dir pa arriba a ver si despeja la niebla y llueu decidimos (respuesta típica de un integrante del compango bajo cero).
Subir,subir,subir,paradina,tragu de agua,barrita,subir,subir,subir,subir,paradina,poner crampones,garrar piolet,subir,subir,subir,alguna rimayina pa dar ambiente,paradina y decisión.
Después de consultar con el guía decidimos por unanimidá dalo to e intentar subir un picachu que paecía que tenía bastante ambientucu,cruzamos el circo sacamos el cordino y to dios encordau (el guía nun-i facia falta porque llevaba tracción total). Na semeya del picu podeis ver el trazau adecuau en azul y la variante en color amarillo (trepada mixta con hierba,roca,nieve) y rojo la aproximación que ficimos.
-Con un par ataco a dolor el tramu de mixto,mientres los demás esperaben abaxo pa garrame al primer bote en casu de caida tengo que dicir que salí arriba sobrau (nun me lo creía ni yó),faigome sitiu,clavo el piolé y preparau pa que el supercuñau atacase la paré,recojo cuerda,recojo cuerda,recojo cuerda... -Coño la cuerda ta trabá!!! (pensé yo). Decido asomame un poco al resalte y veo a la mio gustosiña con cara de circunstancia. -Háblame cuñau,dime algo,todo bien?? - No lo veo claro nen!!! (respuesta). -Bueno pues na home pa abaxo y buscamos alternatives. Ponemonos de acuerdu en que gustosiña quede al mandu y vaya faciendo una travesía hacia un lateral por el cual me parece ver una canal por la que poder hacer la subida (en azul na foto) ,suelto la cuerda y asegúrome de que gustosiña y cuñado-man vaya poco a poco hacía la dirección convenía,mientres que yo paso per enrriba de un resalte pa inspeccionar la canal. Una canal pequeñina pero preciosa,bastante inclinada,bastante helada,fantástica,pero... Imposible para hoy porque ye bastante tarde y además el cuñau nun trae crampones y poner la cuerda fija diba llevame demasiao tiempu,total que baxo poco a poco por dicha canaleta,escucho,escucho y nun oigo a los compinches -Mal asuntu pensé,algun trabó de coco y quedaronseme paraos. Pero na de eso ,lo que pasa llera que la concentración nun los dexaba ni falar y diben aseguandose un a otru (txapelum). -Pero ya tas equí otra vez castrón?? (dixome la gustosiña), yes igual que un venau.
Baxemos los tres tranquilamente hasta una peñona onde el guía dixo que nun daba otru pasu hasta que nun-i diésemos de comer. Bocadillos que saben a gloria pura,buena compañía,vistes de película,que se pare el mundo que nosotros nos bajamos equí!!!
Pigacín de rigor y fotos de rigor a nuetro frente Peña Ten saliendo de entre les nubes,a nuestra espalda La Cruz impresionante.
Baxamos dirección al coche con sabor agridulce,hubiéseme prestao a bondu haber fecho cumbre con la familia pero... lo primero ye lo primero.
Quien se merez la medalla de oro hoy???
Yó tengolo claro,los hermanos Daltón (gustosiña y supercuñao) merence todos mis respetos porque...Los cojonazos que-i echaste ,manu, fueron grandes de carayo,tanto en la subida,como en la bajada y gustosiña simplemente excelente cerrando el grupeto y faciéndose cargu del asuntu cuando los ánimos flaquearon,cada día me flipes más.
Medalla de plata pa el super guía que contratamos,toy seguru que si hubiese baxao
la niebla él nos hubiese guiao hasta Maraña con un deu nel culo.
Medalla de fierro y de lo malo pa esti pelamangos que escribe,primero por trabayar tanto y segundo por nun haber cogio la ruta buena a la primera (otra muesca pa el fusil).
Hoy el monte saliose con la suya pero que nun se preocupe que el compango baxo cero nun va a tardar en dir otra vez armaos hasta los dientes y con ganes de guerra.