Pipi...pipi...pipi...pipipi...pipipi...pipipipipipipipipipipipiipipipipi...
-Su puta m...pero que hora ye que esti cabrón ya ta dando la brasa?? (rujo cual león).
-Será que ya ye la hora de ponese en pie castrón (contesta la neña,incapaz de abrir los ojos).
-Cagon mi cabeza pero si acabamos de acostarnos.
Total que a les 6 y media de la mañana comienza la jornada,desayuno rápido,bocadiellu a la mochila,agua a metro ochenta,dos manzanes etc... Programamos el día,la hora y el añu nel delorian,metemos unos pulgos en el depósitu y ...Llames en la carretera y a las diez menos cuartu aterrizamos en el Jitu Escarandi. Furgos y autocaravanes a dolor,topemos un sitin entre dos furgos matizau,ponemos el mini-short,echamos crema de factor 20 y llueu enrriba de esa una factor 50 y salimos afogaos de calor dirección al casetón de Andara. En una horina llegamos al refugio en onde degustamos unes ablanes (avellanas) consultamos con el papel que había sacao de la ruta por internet y después de charrar un poco con el guarda salimos pa arriba. LLegamos a un cruce,miramos el papel y seguimos per onde nos paez que el papel indica. De repente oimos voces... -Chavales pero vosotros nun dibeis pa la rasa??? (el guarda del refuxiu que taba cogiendo nieve metiu en un furacu). -Si oh pa allá vamos. -Per onde vais nun yé teneis que dar la vuelta y en onde la llaguna roxa tirais to pa arriba y ta indicao si mirais les paredes con pintura,dirección la morra lechugales.- Vale gracies manin.
Durante al menos cinco minutos,maldigo,baxen to los santos en fila del cielo y le deseo lo peor al zoquete que describió la ruta en el papel que traigo,mi amor propio herido de muerte.
Después de limpiame el culo con el papel decidimos utilizar el vieyu trucu de la moneda al aire pa decidir ca vez que topamos un cruce. El reloj marca que tamos a 29 grados,el motor empieza a recalentar,nun hay una puta sombra oyisti,a les doce y media la mañana facemos cumbre en la Rasa de la inagotable. Tira una brisina fresca que nos permite echar el culo a tierra y disfrutar de les vistes del torrecerredo,la morra etc etc... Demasiau calor manin,la gran evasión ye un echo,baxamos como misiles dirección al refuxiu no en sin antes perder el camín unes cuatro o cinco veces.LLegamos al refuxiu,un par de refrescos y el bocadiellu cae sin remediu. A les tres y media tamos de nuevu en el coche. LLames en la carretera y apaecemos en Arenas de cabrales,cuando salgo del coche noto como les chancles se me peguen al asfalto,el termómetro del coche marca 37 grados,tomamos un garragón de café con xielu...más pulgos al depósitu y apaecemos en Aviles,cañeteo,tapeteo,bailoteo,mojiteo y cuando poso el culo en la cama son les tres y media la mañana. En total el ordenador de a bordo marca ¡21 HORES DE ACTIVIDAD! nun ta mal pa una pareja de treintaañeros oyisti. En esta ocasión la medalla de oro ye pa el guarda del refuxiu por salir de un furacu cuando se mascaba la tragedia,la medalla de plata ye pa mi porque...porque me da la gana coño,ya ta bien de tanta gaita,el piolet de oro ye pa la neña porque ta en un estao de gracia total y porque lleva dos años aguantando a esti llocu de la vida y apasionau de la inquietud (gracias te doy por ello).