domingo, 19 de abril de 2009

EL SUAÑU DEXA DE SER UN SUAÑU!!


Cuando empecipiaba esti añu,ya tenía yo la sensación que diba a ser uno de los meyores años y que los 29 diben ser el comienzu de la era en la que los suaños de to la vida empiecen a facese realidad. Ya habiemos terminao el añu pasau con el listón muy altu porque dir a ver a "mayumana" hubiese sio lo máximo,pero...cuando una mente inquieta como la de la mio neña ta siempre en alerta escuchando la cantidá de burraes que digo yó a lo llargu del día pues pasa lo que tien que pasar.
El día ocho de mayu vamos a ver a Lenny K a Madrid ,lo máximo oyisti,casi palmo cuando tuve les entraes na mano pero... Les coses nun se diben quedar en eso.
Llega el día del mi cumpleaños y...Dios,dios,dios,dios,dios,dios,ssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,toma,toma,toma,toma,que me da un infarto tirome en suelu pataleo casi me caen les llágrimes de emoción ,entraes pa el conciertu de "METALLICA" en madrid en Julio.
-Pero si facía meses que nun habia entraes,como lo ficiste,yes mágica ma vie!!! -dicia yo mientres-i daba besos a dolor y miraba fascinau esos dos cachos de papel que me van a transformar en otra persona mientres que viva.
Resulta que la pichona ya llevaba con les entraes garraes fae la ostia y teniaselo bien guardao la capullina. Da igual que salga de guardia esi día,da igual que tenga que dir al concierto ,salir del conciertu,garrar el Alsa ,subir pa asturies y dir a currar de frente,todo da igual. Gracies vie!! nun tengo pallabres,ni actos,nunca seré capaz de tar a la altura de esti regalín que me ficiste,pero voy a intentalo a muerte que pa eso soy de Burganeo oyisti. Gracies tamien a los que vos acordasteis del emigrante y me felicitasteis,sois la poya con cebolla.

miércoles, 8 de abril de 2009

VALDEHUESA ROC TRIP!!

Esto dicíen que llera una de quinto más pero... vamos vaya tomate arriba.
Dificil nun yera del todo,pero la comedura de coco con el ostión yera seria.

Esta ya yera más disfrutona,con unos buenos xarros pa garrase.

Na misma de los xarros ya saliendo a la cadenuca.


El debutante na roca,voy da-i un diez sobre nueve posibles puntos.
Equí toy dirixendu el cotarru desde el benditu suelu.

Otra toma del guide poniendo a prueba a la aseguraora de luxury.


Definitivamente lo tuyo son les fisures mr salva salta!!

Teneisme tarazau equí colgau haber si me subis el tabaco pa liame un cilindrín.

Subístime el tabacu neña??-Tabacu!! bastante tengo con subir castrón!!
Nun son les 7 diferencies ye que me lié con les semeyes,pero vaya neña más wapa.
Cada vez me encuentro más flacu eh?? Si ohhhh!!!
Si salva si!!! siente la roca,su tacto,su frio,be roca my friend!!
Vale salva con decisión esi reposin a dos manes ye la vida.

Bien waje,has escalado,has disfrutado,has vivido!!!!
Enfermeru eh?? Bueno todavía se pue facer daqué contigo,agora escales.
Tu maestría traspasa fronteres chati,conquistaste león enteru.
Ta bien lo de les fotos dixitales,esí puedo mirate la trasera cuando yo quiera pichona.
Otra semeya de la nueva top model de las paredes.
Súbote lo de xintar a esi nichu pichón??
Vaya bronceau que garremos eh pichón?? ni en roiles oyisti.
wao,wao,wao,wao,hoy si que tas gozando pequeñuela!

Vaya pasein que mos dimos el sábadu hasta león collacios,tuvimos un día,per bonu,quien me diba a decir el calor que díbemos pasar si lleguemos a Tarna lloviendo y con una borrina que nun se veía ni pa cantar,pero una vez más fué tirar puertu les Señales abaxo y llegar a Valdehuesa con claros pero... A medía que fué pasando la mañana...Su puta madre vaya calor que fai y amás el bronceador dexelu nel coche voy llegar de tarde como una gamba con gabardina. Los dos acompañantes nesti viaxucu lleren la mio pichona y super salva (enfermeru que trabaya conmigo na uvi y que lo más vertical a lo que subio na so vida lle al puertu de Tarna en coche).Los dos debutaben na roca y tengo que daios un diez a los dos porque-i echaron unos collones puros asturianos y porque nun permitieron que naide se yos subiese a les barbes y dieronlo too,y mira que había xente ellí oyisti,desde vascos hasta leoneses etc etc...pero onde taben los asturianos (nosotros) nun había quien se riese más que el que equí escribe porque el Salva dió espectáculo puro puro y del bonu solo-i faltó facer un Yaniru nel medio de la pared,y la mio pichona puso a prueba los antebrazos,gritó y celebró cada vía que subió hasta arriba y acabó rendía de tanto reise con el espectáculo que Super Salva sensación dio. Tengo que contabos collacios que les vies que ficimos lleren toes de cuartu y quintu grau y que nos quedaron por facer la de su madre tovía esí que la próxima vez fadremos hasta videu y too en plan profesional.
Bravo Salva: Enfermeru,profesor de academía,padre coraxe y agora escalaor.
Bravísimo Boyito:Has descubierto el verdadero mundo free,el ambiente,la pared,has vivido.
No luches contra la roca,adáptate y sé la roca.Be climber my friend!!