miércoles, 25 de marzo de 2009

TRABAYANDO EL PATROCINAOR !!

sufrid sufrid malditos roedores!!!
Quien me diba a dicir que después de vieyu diba a salir en internet y todo.
Vamos facer el nudu en condiciones que aguantar por tantu pesu tien riesgos.
Esta semeya ye de copa del mundu por lo menos.

Ahí teneis coyacios,la nueva sensación del free climb asturianu.
Estos patrocinaores tan en too,con la mangesera y los gatos a juegu,ye la ostia!!
Va tan sobradina que hasta i-da tiempu sonreir a cámara oyisti.
Digosbo yo collacios que los seguros del roco son buenos porque pa aguantar al xabalí.

Muchos piensen que la magnesera ye pa eso pero yo tengo mi secreto pa encalomar...
Agora vamos dir a trabayar un poco más na roca.
Quedaibos con esta foto que ye la próxima imaxen de adelgazantes biomanán.
Vaya día más guapu collacios,hubiese dao un deu por habeme quedao allí pa seempre.
Veis lo que vos dicia!!! ni llegó a sudar siquiera de equí a campeonato del mundu un pasin...

Anda vidi!! se buena sube tú de primera que yó me cago por la pata.
Vaya disfrutar collacios,condiciones inmexorables.
si me lleguen a subir una sidra y unos concejales ellí quedo.
Bueno collacios,lo dicho,que hay una nueva cordada de moda en esto del puntu roxu,la bella y el xabalí, ella pon la dulzura,la técnica y la estética y yó pongo la fuerzona y unos collones como el caballu de Esparteru. Tengo que dicibos que la neña ya recibió varies ofertes de patrociniu,entre elles cabe destacar la de "Armani" o la de "El Corte Inglés" pero ella diz que ye independiente y que pasa de eses coses. A mí lluevenme les ofertes de otres marques:fabada Litoral,callos La Tila,Bollería Martinez,Biomanán,Bio centuri,preservativos control etc etc.
Pero yó paso de patrocinios que llueu dexamos de pasalo bien escalando que ye de lo trata no??.
Bueno pos eso pichones que la temporada de deporte y actividá da comienzo en esti nuestru queriu blog con unes fotos de activida esquilaora,tenemos proyectao dir a Quiros un día y otru a Valdehuesa por si vos interesa apuntabos con nos a pasar un día de puta madre tomando el sol y lo que sea después porque...acordaibos de que lo meyor siempre ta por llegar por muy bien que lo pases esguilando lo meyor siempre será la compañía y en esto del monte cuantos más seamos muchu meyor.

martes, 10 de marzo de 2009

FABES Y MÁS FABES EN EL TARNA ICE TRIP!!!

Aunque paezca mentira,toy conduciendo...
Ca vez mexoraba más el tiempu,pa muestra una semyeya.
Ya nos queda poco pa llegar al base camp....
Puta ventisca de mierda,nun soy a poner la chaqueta de pana.

Trixiste pinzes pa arrancar el safety car después??
Vamos dir a esparder un poco esta panzá de vinos porque...


Antes de entrar a comprar pan,santu y seña al perro oyisti,vaya mala leche.
Mosto parece vino blanco con azucar es,si nun lo adivines va quedame frio.
Hubo momentos en los que sentimos miedo en el bus de back to the future.
Esti fulano tendrá el carnet de conducir es más yo creo que yera inmigrante ilegal.
Pirri tu si que sabes pichón!!! desde que te pasaste al surf sólo vas a jalar!!!
Y otra cañita pa los señores....
Cagon mi maquina Roman!!! como calces to como eses barques que lleves puestes..
Doctor "matau" hoy si que ganasti la comida y no lo que faes recetando pastilles.
Ta claro quien taba contando el chiste no??
Lo del futuro presidente del texu ye un secretu a voces no??
Haber joder,solta-i la pasta que tengo que dir a tomar manzanilles.
Habrase visto neña más wapa en el mundu montañeru!!!
Agora si que ya ta armá,Habrá manera más wapa de facer los años??
Posando con el patrocinador por las buenas relaciones.
Paezme que ta algo frio no?? vamos preguntar si hay cama libre .
El sorteu amañau de Manolo,toca-i un forro polar al conductor,nun me jodas.
Unes fotuques de la baxadina,paecia el WRC en suecia.


Domingo día 1 de marzo,estación de RENFE de Sama 9 A.M. -Tenemos cadenes,aparte de les del pescuezu,meties en el safety car?? -Tu tranquilu neñu miu que el safety car ta preparau pa cualquier inconveniente que pueda salir a rellucir na carretera. -Pa onde coño iremos,meyor dibemos pa la cama que toy muertu de suañu amás con esti tiempu de perros que ta faciendo...(decía yo mientras me metía dientro del safety car) -Anda pichón nun refunfuñes tanto que te trixi un actimel de esos que te presten tanto a tí (dixome la mio neña) -Ostia!!! gracies wapisima y pa más enrriba ye de coco después de esto nun hay temporal que pueda con nosotros.

Cagon ros garremos el safety car y en 50 minutos desde Sama plantémosnos en el puertu de Tarna en busca de lo desconocio...bueno y en busca del grupo del texu que taben faciendo esquí de travesía. Entró nel chigre como la bala y lo primero que me topo a Pepe rozada: -Acaben marchar odón,isidro,borja,roman...llevaben un cachucu esperando a ver si llegabes pero...como paecía que tardabes decidieron tirar pa arriba (informome pepe rozada) -Joder!!! estos txabales tan xomo xabalís,(grazné yo) vamos tomar un cafetín y en después si llevanta el tiempu diremos dar un paseo.

Mientres la mio neña y el que suscribe dabemos cuenta de un café oigo charrar a Pepin Rozada organizar la salida del bus pa dir a buscar a los esquiaores a la Uña no en sin antes dir hasta Acevedo a tomar otru café y dar un paseu per el pueblu. -Oye pepe habrá sitiu pa que un par de probes chavales puedan baxar a tomar daqué con un grupu de tanto nivel como el vuestru?? -Eso nin se pregunta ohhhh!!! (dixome pepe) metite nel bus como si fuese tuyu oyisti,garra un sitiu y el que venga detrás que se busque la vida.
De puta madre!!! (dixi yo) vamos cagando virutes a garrar sitiu.
Metímonos en aquel aparatu y tiremos pa baxo en busca de los grandes claros pa poder dar un pasein por lo menos. Llegamos a Acebedo y...El bus que nun entra nel puente del pueblu o meyor dicho el chofer que creyó que traía un smart y quisó facese el grandón y quedó como la xiata pumarín. Después de reime un cachu metímonos nel chigre del pueblu y cuando me quixi dar cuenta ya había tomao un vermouth y un par de vinos blancos calentaos con bastante azucar,cagon mio madre!!! vaya calor que tengo!!! paez que toy en el congo (transcripción verdadera a esa hora de la mañana en dichu bar por to tiu).
Neña vamos dir hasta la panadería del pueblu haber si hay manera de mercar una hogaza de pan y de pasu espardo un poco el vino que paez que tengo una olla rápida nel tarru.
-A mi tamién me fai falta tomar un poco el aire que en si nó vamos acabar mal de verdad.

Pusimos les chaquetes de pana y marchemos en madreñes y con boina a mercar una rueda de carro de hogaza pero... Como el tiempu nun meyoró,pues acabemos otra vez metios nel chigre tomando más vino calentino con azucar. -Venga mozacos!!! vamos pa la uña a buscar a los esquiaores y tomamos algo nel chigre de la uña (gritó Rozada cual espartano) .- auuu,auuu,auuu (respondimos todos al unísono) y de repente pasó lo inesperao -Yo quedome equí (diz mael) que voy con hueria nel coche. Tengo que dicibos collacios que temí por la vida de ambos y que nun tube tranquilu hasta que los vi llegar a Tarna intactos. Después de comprobar que aquel paisanu que llera el chófer taba más tranquilu (como consecuencia de los blanquinos) tiremos pa la uña.Yo por más que me debanaba el coco nun topaba el chigre de la uña y mira que tuvimos veces nel pueblacu. LLegamos a la uña y veo a Rozada metese en una casa ... -Qué fae pepe!!! ta metiendose en una casa mamina mía,de esta va presu!!! Los cojones oyisti,resulta que esa casa llera el chigre y que dientro había un paisanu que yo toy seguru que había dio de cacería con Franco oyisti (prueba del carbono 14).
Resulta que aquel paisanu empecipio a calentar botelles de vino blanco con azucar y lo siguiente que recuerdo ye que ya taben ellí isidro,odón,roman y el ché y que además ya tebemos nel parador otra vez tomando cañes antes de dir a comer la fartura de fabes correspondiente.- Hoy nun lo ganemos vie!!esí que si me ves echar munches fabes dasme con la pota nel llombu (dixei a la mia vitta) -Nun te preocupes pichón que nun voy dexar que te conviertas en un gordazu (dixo la mio neña). Claro que sería de una comida del texu sin el sorteu de regalos ,sorteu amañau como siempre,a cargu de Manolín que fruto del vino llanzose como un posesu a sortear to lo había a la vista y yá al final del todo el futuru presidente del grupo pasó a cobrar y a resolver las cuentas de la comida (odón),lo que nun me quixo dicir ye lo que el se llevaba en el business pa costease el viaxe a tomar manzanilles a Sevilla tien un color especial.

Oigo que me rance el telefono nel bolsu del pantalón,abro un wueyu y resulta que toy tirau nel sofá de casa tapain con una manta y dellau da la mio neña. -Habrá sio un suañu?? o de verdad hoy tuve en tarna con los collacios? y na más pensar esto les ganes de dir al W.C. y les fotos de la cámara son les que me dicen que de verdad volví a tarna (mi casa).