sábado, 7 de febrero de 2009

TO TIU ´N ESTAO PURO!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=6rvVhFJ-zPg

Voy ponebos un estractu con les mellores imáxenes de la boda a la que fuí en Agostu del añu pasau y que dicho sea de pasu fué el principiu de la mayor llocura maravillosa que nunca antes se hubo visto por les highlands de Blimea.
En esa boda fué onde pude conocer a la persona más maravillosa del mundo y de la que ye imposible que me pueda separar mientras me queden fuerces pa seguir lluchando por la nuesa vida.
En la última parte del video ye onde salgo xo!!

EL SILENCIU DE LES ANDARIQUES.








-Bueno entos vamos dir a comer la calderada a Luanco neña?? -Buffff,bufff, sigue granizando?? -Graniza a metro ochenta pichona. -Con lo calentinos que tamos guariando na cama nun me apetez na de na.
Esto ye lo que tabemos cavilando mientres tabemos metios en el vivac de uno treinta y cinco que tenemos en el campo base de Aviles pero como habiémos quedao con el CHE!!! y señora y que además a los que somos de Esparta nun se mos echa pa atras facilmente y más habiendo manducu por el medio pues...
A les 20:30 zulú tabemos tomando un vino en un garitu de mala muerte en luanco no en sin antes haber atravesao les pistes nevaes de la carretera de aviles-Luanco.- Pero seguro que vamos bien pa Luanco neña?? si paez que toy subiendo a Tarna (dicia yo) -Nun va a haber ni el mieu además ta más frio que en verano (dicia la mio pichona) -Nun hay dolor vida mia,habiendo una mesa onde sentase un vinorro que te per bonu y bona compañía a mi temporales oyisti.
-Onde mi madre tará el Ché,voy llamalu haber onde ta.
Telefono sonando rrriiiiiiinnnnnng,rrrrriiiiiing,rrrrrrriiiiiiin;respuesta -Ya llegamos y tamos tomando algo delante la playa(dicía el ché)
-Cagon mi puta madre entos cuantes playes hay en esti pueblu porque a mi tan pegándome les oles nel focicu (rebuznaba yo).
-A la de tres salimos fuera haber si nos vemos. -Una,dos,tres.
Resulta que tabemos en dos chigres que había pegaos un al otru.
Tomemos unos vinarros y en depués pidimos el menú del "socorro". Después de haber comio digobos querios collacios que eses fiestes quedaron marcaes ya pa el añu que bien atacar otra vez con más efectivos. Si veis la cachu pota al estilo marmita de Panoramix que nos pusieron na mesa flipais además taba llena a revosar de pescaos variaos,almejines,gambes,patatines cocies andariques parties en mil cachos.
Yó intentelo,de verdad que lo intenté querios collacios pero.... lo de chupar andariques nun ye lo mio,prefiero chupar les almejines ju ju ju. Por más que rompía aquelles patuques y por más que estazaba aquelles cáscares per el bigote nun percibía ná de ná y pa finalizar una milojuca de nata que si vos digo la verdad prestome más que si me hubiesen regalao una suzuki de 1000 cc.
Pero como to lo bono llega a su fín a eso de la una de la mañana,o sea,cuando ya tas calentando un poco la garganta pa empezar a cantar una,garrome la neña y pa casa que mañana madrugues penco. Pos eso compinches que nun se me logró actuar un poco pero hoy por la mañana fué de agradecer el nun tener el parabolt del 10 metiu nel coco.
Seguiremos informando.