jueves, 23 de octubre de 2008

23-X-2008

Gracias por la pieza, por la boda infinita, por las tostas, por los mojitos, por el humo de la victoria, por el pippermint, por el Urriello, por el otro picu, por la pájara, por el bar-tienda, por el pisito, por el paseíllo, por la operación gancho, por Joe Simpson, por los trisquis, por el cordero a la estaca, por la cena oficial, por los pinchos, por el Bulli, por el xargo, por el vermouth, por los planes ninja, …
Gracias por hacerme un sitio en tu vida, por la alegría, por los sueños, por estos dos meses llenos de cosas ricas, por lo que nos queda por vivir.

Sandra.

domingo, 19 de octubre de 2008

Cuando el cuerpo falla...el pobre perro ta enfermo del corazón!!!


Nuestru Campu Base!!!

Lluces y sombres en Sotres!!

Preparando el fumo de la victoria!!


Pues poneme una racionina de cada??

Como tien que ser,el bote cola-cao na mesa pa almorzar.

Sumadre,paez que ta un poco emborrinao!!

Vidi!!! menos mal que quitaste la mochila pa facer la semeya.

Déxame poner la mochila en yombu que en sino paezco mal.

Haber si hay sorte y marcha la puta borrega.

Habrá que mercar un quesucu na Terenosa o qué??



Joe... Ni la Edurne Pasabán esta oyisti!!







Nun fae falta decibos que Búlnes ta ehí abaxo eh??





Míralu,míralu,míralu vida ye casi tan grande como el mi ...



Esa peña punsioeronla asina ayer mismo al saber que venies tú!!





Ya tamos toos: El huevin,el gordazo y to tiu...



Su puta madre... ya te cazaré con los pies de gatu.

Toy sin pallabres,nun me salen,nun puedo dexar de mirar esta semeya.







Lo dicho,la próxima vez... igual nun llego ni al refuxiu.





Bravo vidi,llegasti como una xabata...nun esperaba menos de tí.





Vaya solín más per guapu que facía nel refuxiu.

Vaya pequeña que paez la oeste n´esta semeya.



Esta si que ye la prueba irrefutable que tuviste na cima del mundu.

Esi cartel ta mal,tenía que traer: Pelligru,zona de bombones como esti.

Na meyor pa reponese del día de monte que una compuestuca.


Ah bueno, y pan con la compuesta una buena hogaza de pan.



Habrá que xintar con agua que tovía debo 15 días.



Bueno ya toy n´coche vas decime por fin a onde vas raptame esti finde??
Eso fué lo que nun facía más que preguntame la mio neña cuando la fuí a buscar el viernes a eso de les 5 la tarde.
Paciencia bombón que ta a puntu de comenzar el finde más apasionante de toa tu vida,al menos hasta ahora ju ju ju...
Un par de horuques a ritmo de "Extremoduro" y llegamos como aviones a "Sotres" onde dibemos establecer el campu base de la expedición...
Ficimos un primer reconocimientu del campu base pa ver onde dibemos cenar esa nuechi y topemos lo que a simple vista yera un bar tienda,pero que fisgando un poco descubrimos que yera la clínica veterianaria más avanza del mundo.
Ellí entraben toa clase de animales: Vascos,asturianos,navarros,de albacete.... Cuando salien de allí después de un tratamientu taben preparaos pa dir onde fuese. El secreto taba na varieda de tratamientos,ya que igual te trataben con cola-cao que con cerveza que con vino que con cebolles rellenes y si además tenies frio, pues también había calcetos,mantes,madreñes y la de mio madre oyisti.
Bueno vidi vamos cenar que tengo una fame que voy xintar una vaca con cuernos y todo (dixi yo a la wajona) y después de cenar unes tostuques,caciplar un chupitacu de xb y fumar el humo de la victoria,retirémonos a la alcoba pa.... (bueno ya sabeis lo que hay) lo que nun sabía yera que diba tener que facer una operación de rescate pero bueno eso ye otra historia que nun bien a cuentu.
Al día siguiente paez que ta algo emborrinao,desayunamos como xabalies y despues de caleyar un poco con el "boyo movil" per una pista que paecía el Camel Trophy lleguemos a "Pandébano".
Dexame revisar... nun vaya ser que me se olvide algo nel coche que llueu nos faiga falta cuando empecipiemos el ataque.
Vamos poco a poco!!! tú párame cuando quieras!!! tenemos tiempu de sobra!!!! (eso decíalo yo a la mio montañera primeriza).
Poco a poco vamos garrando altura,sacando fotos a metro ochenta y parando ca poco pa que nun se me agotase la montañerina.
Quies agua??? no... Chocolate?? nun me apetez... Un poco fruta?? no que me da sed....
Vidi tienes que comer algo que sino va a date un paxarón que va a paecer un buitron de grande.
Tú tranqui cariño que toy en plena forma...
Así de wapos llegamos al refuxiu. (BRAVO PEQUEÑINA!!! YEGASTI SOBRADÍSIMA).
Bueno vamos comer daqué,llueu tomar un caldin dientro pa que conozcas el refuxiu y llueu pa baxo como el tiru.
Ay mamina del alma!! el baxar fué otra cosa!!! vaya baxón,ni el de Périco Delgado en sus buenos tiempos...
Dexome de falar a los treinta segundos de empezar a baxar,tardemos más en baxar que en subir. Nun ficimos ni fotos porque yó sólo quería llegar al coche pa que la wajona dexase de sufrir!!!
Cuando apaecimos nel coche,casi tengo que quita-i les botes y pone-i los playeros yó.
LLegamos al base camp, subió a la alcoba de dos zancaes y metiose en la camina con un frio y una tiritona de la ostia.Los acuarius casi tengo que meteilos a la vena oisiti, durmió to la noche como una osita en estao de ivernación.
Al día siguiente llevantose muy bien,casi al cien por cien,y con el día tan wapu que facía marchemos pa Cangues de Onís al mercau.
Tuve que invitala a comer pa compensai tantu sufrimientu del día anterior,pero... como siempre... ella comió como un pitín y el que se puso como un porcino a base de costillines de guchu y quesu a la brasa fue to tiu.
Ahora toy esperando al finde que ta organizando ella y pongome n´lo peor porque la venganza puede ser terrible...
Por cierto,conocí a un perro que taba tomando pal corazón y que ca medios dis tomaba pa el encharcamientu de los pulmontes unos diuréticos de puta madre,si ye que lo que nun se tope en Sotres...

domingo, 12 de octubre de 2008

LES BUENES COSTUMBRES,NUN CAMBIEN NI DE COÑA!!!


Cuarteto Torner!!!

Elena de Troya ejercitando su especialidad....
Leonardo Dantes,Hellboy,La bestia y la Bella.
Mira que lo intento pero no encuentro pallabres pa esta semeya.
Hugo Cornelius Toorop con la que se dedico a jalar "mi" pan.
Esta película ya la vi yó,lo que pasa que nun me acuerdo de como acaba.
El camarero que nos atendió posando con la deboradora de pán...
Esa cara de Borja significa que acaba de divisar la pata corderu al horno!!
Al fondo de la semeya teneis la zona de los degustaores de tintorro.



A tomar por el culo la "operación desengorde"
En la zona de Borja les muyeres sólo comien lechuga y pa él de puta madre!!
Oye!!! pero...Aquí podremos cantar alguna no??
Yó por más que miro,nun topo onde sale tanta fumarea oisti.
Acuérdate que anda la otra per ahí!!! como te vea agarrau al bombón...




Vida!! Pa una vez que toy tomando Bio solán,van y faenme la semeya.
Vale "Jons" con esas gafitas de intelectual eres el terror de la nuechi.
Que dices pichón que hoy vamos pa la pista??
A mis brazos Peru!!! Que bueno que viniste!!
Apetezte tomar algo a parte de a "mua" boyito??

Pueden dexame sin perres, quitame la moto, quemame el coche,dexame sin xintar en sin chumar nada de nada,dame to igual oisti, mientras que vos tenga a toos vosotros conmigo.
Cagon mi manto pero si ya traigo una "embolia" de tres pares de cojones ,oye!!! yó paso de ir a cenar eh!!! vamos a tomar cacharros d´arreu!!!
Esta frase llera la que gritaba el mio collaciu Odón después de haber metiose pal "body" por lo menos 5 o 6 vinos (de esos que nos mandaba Paulo tomar marca "Lan".
20:00 zulú del Sábado,voy dir a recoyer la mio neña a la estación de tren que ya tan esperándonos pa tomar daqué antes de empecipiar a xintar nel chigre del pueblu(Blimea) pa llueu tirar pa LLaviana a caciplar unos xarros. LLegamos al chigre de Blimea y ellí taben yá los primeros collacios (Paulo,Odón y Roman) .Oye vidi tengo un calor de la virgen!! tomaremos una cañina eh?? Home una no (dixome ella) vamos tomar varies que pa una yó nun vengo hasta equí dende Aviles. Dicho y fecho, empiezen a caer les rondes,vinos pa ellos,cañines pa nosotros,y más vinos y más cañines. LLega más xente (Kape,Helena de Troya,Penélope y algun más que fijo que me olvido (pido disculpes...) y venga caciplar y venga tomar cañes. Yá tamos (digo yó) no me jodas... ya traigo les llargues puestes,voy fartucame de beber agua hasta los... porque dempues tengo que llevar la neña a Avilés.
Arrivamos a cenar y ellí topámonos con más xente (Seijas y señora,Jon y señora, Dr Jones y su camisa rosita,Borja,Peru y Ruben etc etc)
Sentámonos na mesa y.... Bueno que vamos cenar?? Lo de cenar ye lo de menos oisti,tú trae pa acá vino y un par de birres que tan empecipiando a baxar los niveles de rudez.
Xintemos como leones oisti,yó digosbo la verdad llectores,salí de aquel sitiu pa meteme un palu pel culo y poneme nun fueu pa asar a la estaca,vaya porcino que toy fechu. Y entós sucedió lo que tenía que suceder, quedemos tous en la "inopia" de tomar tantos cacharros y de sacar semeyes pa recordar el momento,un poco de musiquina y un xarrin,otru poco de musiquina y otru xarrin.
Nó mi vida!! no lo hagas!! no tomes esi últimu xarru que vas transformate (decía-i yó a la mio neña),pero el cabrón de Borja nun dexaba de beber y de trae-i pócimes druídas a Sandra y entós pasó lo que tenía que pasar,la mio neña transformose (en hiper jodia) y dexó de falar.
Despúes de eso nun hay más semeyes porque... vamos porque lo meyor ye que nun haya documentos gráficos de la xente a partir de cierta hora.
Agarré el "boyo movil" y tiremos como bales pa Avilés. Vidi métete na camina y mañana ya me cuentes el tamañu de la resaca que traes a ver si ye de bandera verde,amarilla o colora!!
Cuando escuché el despertador a les ocho y cuartu de la mañana....(joder pero yó a quien maté!!!) pa dir a trabayar lo segundo que pensé fué eso,porque lo primero ye lo que ilustra el título de esti rollu que me empeño en garabatiar. También intenté imaxinar lo que tarien faciendo ca un de los que en LLaviana dexé tomando xarros y... francamente llegué a la conclusión que seguro que tovía nun habien calao a casa.
Posdata: Chavales!!!! sois los máximo,nun cambies nunca,gracies a toos por el recibimientu que-i disteis a la mio neña significó muncho pa mí.